EI KUKAAN!
"Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?"
Room 8:35
Kuka voi erottaa Kristuksen rakkaudesta?
27
<50
Vastaukset
- AamenkiitosJeesus
"minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."
Kunhan et vaan joudu epäjumalan palvelemisesta tilille.
Kannattaisi tarkistaa faktat kristinuskon kolmiomaisen epäjumalan taustalla.- Outotyönkuva
he-ma kirjoitti:
Kunhan et vaan joudu epäjumalan palvelemisesta tilille.
Kannattaisi tarkistaa faktat kristinuskon kolmiomaisen epäjumalan taustalla.Missä välissä tämä jeesuksen kiittelijä mitään faktoja tarkistaisi, kun sen kaikki aika menee raamatunlauseiden kopioimiseen palstalle.
- Jepulisjepp
Jep jep jeppulis jep!
Eikä varsinkaan ketkään teuvot. On turvallista kuulua Jeesukselle, joka on luvannut pitää huolen ja viedä perille asti Taivaan kotiin, jossa kaikki on lopullisesti hyvin.
Paitsi jos oikea jumala on olemassa - silloin joudut tilille epäjumalan palvelemisesta ja ymmärtääkseni siitä syytöksestä ei hyvä seuraa.
Ainoa toivosi rangaistukselta välttyäksesi on rukoilla ettei oikeaa jumalaa ole olemassa. Tapat kaksi kärpästä yhdellä iskulla, todistat rukouksen toimivan ja saat kuolleena nukkua pitkää unta.- Anonyymi
Luvata on helppo. Aika luokatonta kun ei pysy lupaustaan pitämään. Ei jatkoon.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Paitsi jos oikea jumala on olemassa - silloin joudut tilille epäjumalan palvelemisesta ja ymmärtääkseni siitä syytöksestä ei hyvä seuraa.
Ainoa toivosi rangaistukselta välttyäksesi on rukoilla ettei oikeaa jumalaa ole olemassa. Tapat kaksi kärpästä yhdellä iskulla, todistat rukouksen toimivan ja saat kuolleena nukkua pitkää unta.Nimimerkki "he-ma" se sentään pystyy perustelemaan mielipiteensä, eikä tyhjää löpise:)
- Anonyymi
"Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."
"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."
- Anonyymi
Aamen, kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Herran silmät katsovat vanhurskaita, ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvata on helppo. Aika luokatonta kun ei pysy lupaustaan pitämään. Ei jatkoon.
”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Herran silmät katsovat vanhurskaita, ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
Jaa-a, että sentään katseellaan seuraa, muuhunhan siitä ei olekkaan.
- Anonyymi
Terve kriittinen harkinta.
- Anonyymi
Perskeles. Sekö se ehtii jokaisen rakkauden selkään häntimään, eikä erota edes rautakangella.
- Anonyymi
"Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."
- Anonyymi
"Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."
Jeesus ei hylkää, sillä hän on uskollinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei hylkää, sillä hän on uskollinen!
Aamen aamen aamen!
- Anonyymi
"Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi."
- Anonyymi
Kukas se Jeesuksen rakkaus oikein on. Luultavasti Pietari, Magdaleenahan sai rukkaset vaikka kuin vonkasi.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Ei kukaan.
- Anonyymi
Ei mikään, jos vain itse tahtoo Jeesukselle kuulua! 😁
- Anonyymi
Tuo jollekin kuuluminen on sitä ihmiskauppaa rujoimmillaan.
- Anonyymi
Kristuksen rakkaus taisi olla tämä Pietari. Eikähän niitä erota tosiaan kuin rautakangella, toistensa selästä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955