Ei ole tilaisuutta seksille?

Anonyymi

Eli, meillä on usein kylässä joku. Päivisin ollaan töissä, aamulla ei pysty kun mies nukkuu myöhään ja menee myöhemmin töihin, ja tulee siinä 18 kieppeillä kotia. Sit usein pamahtaa paikalle joku sen kaveri tai sukulainen ja koko ilta on siinä. Tai sit kun on viikonloppu, niin haluaa mennä jonkun luo kylään mun kanssa, tai kun mennään kaupungille, niin yleensä siihen tulee joku kolmas pyörimään, kaupungissa kun miehen tuttuja hullun lailla. Aiemmin pelas illat, mutta nyt on vähentynyt. Sit kun on tulossa Pääsiäinen, niin tänään on tulossa käymään sen eno illasta, ja mies lähtee huomenna kavereiden kaa viikonlopuks laskettelee ja vuokraa mökin (ite en laskettele, niin asia ok et menee harrastaa). Niin miten teillä onnistuu seksi - aika vaikea on tulla raskaaksi edes, kun koko ajan joku on tulossa. Mies onneks eilen torppas yhden kaverin tulemisen. Sit miehen äiti sanoi, että tosi harvoin käydään hänen luona, vaikka ollaan 1krt 2 viikossa käyty. Sille mies sanoi ettei me edes viikollakaan nähdä toisiamme niin paljo, ja haluttais olla kahdestaan

Tää on koomista XD onks kellään muulla näin

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksi onnistuu kun ei kutsu ketään kylään eikä päästä ketään kotiinsa..

• Anonyymi

Tehkää yhdessä joku pieni viikonloppu matka.. laita hänelle seksiviestejä/ehdotuksia illaksi.ym kyllä siihen keinot keksii kun käyttää vähän mielikuvitusta. Tsemppiä

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe