Vai onko kauppiaitten vika.Ei ole kiva mennä ruokaosastoille aikaisin kun ei olisi ruuhkaa kun hyllyntäyttäjät täyttelee hyllyjä eineslaatikoista.On niin ahdasta ettei ostoskärryjen kanssa pääse ohittamaan.Tavarat usein hyllyistä loppu ja myyvät Eioota koska ruoat vielä laatikoissa.Kauppiaille TERVEISIÄ että täyttäjä porukka ajoissa töihin.
Laittakaa hyllyntäyttäjät tavarat hyllyihin ajoissa.
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
No miksi et mene myöhemmin niin ei olisi henkilökunta tiellä, ei ne hyllyttäjätkään halua yötöitä tehdä eikä työnantaja maksaa yötyölisiä.
- Anonyymi
Jos haluaa käydä kaupassa aamupäivästä esim.klo10-11 ilman suurempia kassajonoja, tarvitsee hyllyttäjien aloittaa tavaroitten laitto hyllyyn vaikka klo 7-8 riippuu miten kauppa aukeaa.Ei tarvis kauppojen myydä eioota eikä maksaa hyllyttäjille mitään lisiä.Tai ihmiset alkaa kohta itse kaivelemaan tuotteita laatikoista mitkä on hyllyistä loppu.OLEN NÄHNYT ITSE SELLAISTA TAPAHTUVAN.Siitähän syntyi kunnon sanasota.Hyllyjen täyttäjät aamuvuoroon.
- Anonyymi
Olin suuressa marketissa töissä ja työvuoro alkoi klo6.00 ja kauppa avattiin 8-9 aikaan. Ei ne kuormat hetkessä purkaudu, vaan hyllyttämistä riitti iltapäivälle saakka, osa jäi vielä iltavuorolle.
Tuoretuotteet tietysti ensin, sitten muut tavarat. Lisäksi niitä kuormia tulee pitkin päivää ja ne ensimmäisetkin silloin kuuden maissa, ei niitä yöllä välttämättä sinne kauppoihin ajella, Jos luulet, että pari tuntia riittää hyllyttämiseen, olet todella väärässä tai sitten kyseessä on todella pieni kauppa.
- Anonyymi
Oot sitte täys dorka. Tottaha sillä sakilla tehhän minkh vuan keritään hyllynt laitanth. Mee juntti illal ostaa vanha ssllad, nii sull lentä kura persiist
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041861
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151621- 1441619
- 1031569
- 851547
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851297- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e511085