Kanin häkin koko

Anonyymi

Eli meidän toisella kanilla olis tulossa sellanen 100cm pien eläinhäkki, pärjääkö hän siellä yhtenä päivänä 6 tuntia vai täytyykö keksiä toinen häkki hänelle siksi aikaa? Olen kuullut että hän pärjäisi siellä, mutta ois kivaa kuulla muidenkin mielipiteitä asiasta.:) On myös mahdollisuus olla isommassa häkissä, mutta pärjääkö hän siinä?D:

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mistäs lähteestä sellaista olet kuullut? Pienimmilläkin kaniroduilla häkin minimikoko on 120cm, vähänkin isommilla roduilla vielä isompi. Ja tämä siitäkin huolimatta, että kani saa olla päivittäin vapaana. Kanit eivät missään nimessä ole häkkieläimiä, joten jos ne joutuu tunneiksi häkkiin sulkemaan, niin sen pitäisi olla huomattavasti suosituksia suurempi.

• Anonyymi

Ei kaneja saa pitää häkissä.

• Anonyymi

Toi on kyllä aika pieni jos joutuu olemaan noin pitkään häkissä. Kanin pitäisi päästä makaamaan ihan kunnolla häkissä ja loikkimaan ainakin 3 loikkaa(ainakin minulle sanottiin eläinkaupassa kun ostin kanin ja kysyin eri häkki vaihto ehdoista), mutta suosittelen hankkimaan vähän isomman häkin joku 120cm-140cm. Minun kanilla on 140cm pitkä häkki ja kani joutuu olemaan vain yöt häkissä.

• Anonyymi

Suosittelen ostamaan kompparia ja rakentamaan siitä ison aitauksen kanille jossa olla kun olet pois kotoa :) Siitä saa väsättyä kanille juuri sellaisen tukikohdan kuin itse haluaa ja se on kanille mieluisampi kuin tehdasvalmisteinen häkki joka on usein liian pieni kanille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe