Onko masennuksen perusteella mahdollista saada eläkkeensaajan hoitotukea? Lääkkeisiin menee rahaa ja sitten kotona tarvitsee apua.
Hoitotuen.
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy suoraan Kelasta - uskoisin, että voi. Samahan se on, onko vamma henkinen vai fyysinen. Uskoisin silläkin olevan merkitystä, miten taitavasti hakemus on laadittu.
Itse olen lapsena saanut astman vuoksi sairaanlapsen hoitotukea. Lääkkeet ja sairaanhoitokuluthan siinä on perusteena täytynyt olla. - Anonyymi
Kelan sivuilla on kyllä kerrottu, milloin sitä voi saada.
- Anonyymi
itse en saanut hoitotukea vaikka avustaja on minulla jokapäiväisessä käytössä, mm. ruokien teko ja pesu,hygienia,siivous yms ja kodin ulkopuolella myös.
lääkäritkin ihmettelevät että miksi ei myönnetty.
ei auttanut edes valitukset eikä lääkärin lausnnot.
vammat on ruumiin osien toimintakyvyn puute jaloissa ja toisessa kädessä,sekä vuosien saatossa tullut muistihäiriöt jne.jne
- Anonyymi
https://www.kela.fi/elaketta-saavan-hoitotuki
Lue tuolta ja hekemus sisään. Sittenhän sen näkee, myöntävätkö. - Anonyymi
eivät myöntäneet tukea neliraaja halvauksessakaan. ihmettelemme että kuka tuota tukea edes voi saada?
- Anonyymi
Hoitotukea saa mm. kunnalliseen kotihoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728