Oon 14-vuotias tyttö ja oon menossa rippileirille. Mulla ei oo mitään tietoo mitä siellä tehdään ja pitäiskö mun jotenki valmistautuu sinne.?🤷🏼♀️ Onko siellä joku ”läpipääsykoe”? Pitääkö sinne mennessään osata jotain rukouksia tai muita sellaisia? Pitääkö siellä opetella joku rukous, jos pitää niin mikä ja voinko opetella sen jo kotona ennen rippileiriä? Pitääks siellä olla jotenki ”ulospäinsuuntautuva” tai sellanen joka tutustuu helposti uusiin ihmisiin? Onko ne oppitunnit sellasia kuin koulussa, että siellä pitää oppia jotain ja sitte ne pitää osata leirin lopussa tai tapahtuu jotain? Ja siinä leirin lopussa, nii pitääkö sillon esittää jotain lauluja esim. vanhemmille jotka tulee sitten hakemaan.. Ja saako leirin aikana käydä kaupassa??? Ja oon muutenki semi paniikissa että jos tulee jotain mieleen nii voisitteko kertoo😁☺️😩
Mitä rippileirillä tehdään ja miten sinne pitäisi valmistautua??
Anonyymi
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319