Elikäs, tuli hommattua yli 10 v tauon jälkeen vajaa 500l tankki (170*50*55) Mukana tuli muutama kala kun en tajunnut kieltäytyä ja nyt olen näiden ulkosuodattimien kanssa aivan lirissä kun en ole sellaista koskaan asentanut. Huolettaa jos asennus menee väärin että tulee valtava vesivahinko ja harkitsenkin nyt sisäsuodattimen hankkimista?
Mukana tuli isopurjepleko (joka ei ole vielä kovin iso) partamonni ja jotain ahvenia ja ikävä kyllä joukkoon taisi eksyä joku miljoonakala joista haluan kyllä eroon.. Minkälaista kalastoa ehdottaisitte? Monnisia ajattelin ainakin hakea, täplämönnit ovat kivoja touhottajia. Pärjäisikö tuo allas pelkällä sisäsuodattimella? Entäs kasvit? Nuo mukana tulleet jättiläisvallisneriat ei miellytä, sen sijaan tuo kierrelehtinen minkä nimeä en muista on kivan näköinen.
Uuden akvaarion perustamiseen apua!
Anonyymi
1
156
Vastaukset
500 l on jo aika komea allas! Sisäsuodattimmia taitaa kyllä tuollaiseen tarvita aika monta, koska niitä ei ole suunniteltu niin isolle akvaariolle. Kaipa se periaatteessa olisi mahdollista. Itse laittaisin kaksi pienempää ulkosuodatinta, jotka voisi pestä vuoronperään, ettei tule liian isoja heilahduksia veden laatuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249