Kuka on uusi toimitusjohtaja? Luin taannoin että vaihtuu.
https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000006081893.html
Stockmannilta tulosvaroitus
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Stockmannin suurimpia omistajia ovat ruotsinkieliset säätiöt, joiden edustajat istuvat firman hallituksessa. Bisnes ei meinaa onnistua, kun alasta tietämättömät ovat päättämässä. Niin tai näin, isoilla perinteisillä tavarataloilla ei mene hyvin muuallakaan.
- Anonyymi
Menneinä vuosina oli Stockmannilla niin tympeä ja omahyväinen henkilökunta, ettei ole ihmekkään, jos ihmiset vaihtavat kauppaa.
Kun on saanut maineen että vain rikkaiden rahat kelpaa, ei tämä maine helposti pois lähde.
Nyt kun vielä ruokaosaston ovat myyneet pois, ei tule sitäkään vähää tarve käydä Stockmannilla.- Anonyymi
Tunsin aikoinaan yhden Stokkan myyjän ja oli todella leuhka.
- Anonyymi
Suomesta löytyy kuitenkin aika vähän raharikkaita, joiden kohderyhmä Stokka haluu olla. Toisaalta luxus ja yltiökuluttaminen alkaa olla rahvaanomaista persutouhua, joten konkaan menee sekin ylihintainen ja ylimielinen hurriputiikki.
Stockmann menee konkurssin. Kulturfondet menettää 750 milj€ vähintäin.
RKP saa rahoituksensa Kulturfondetilta, joten puolue tipahtaa kultatuolista. Muidenkin politiikkojen "voitelu" vaikeutuu. Hallituksen tulee helpompi päästä eroon pakkoruotsista, jos jättää RKP:n ulos.
BRA JOBBAT!- Anonyymi
Hullut päivät tulivat ja menivät maaliskuun lopussa. En vaaan tienyt niistä mitään kun ei tule lehtiä ja television mainoksiakin katson vähän.
- Anonyymi
Mitä mahdollisen konkurssin jälkeen tulisi keskustatavarataloon. Vihervasemmisto/RKP- hallitus voisi lunastaa sen ja miljardiremontin jälkeen tehdä siitä muslimipakolaisten kotouttamiskeskuksen. Silloin ei pelkästään Itis joutuisi kärsimään muslimi-invaasiosta.
- Anonyymi
Stockman mainosti kovasti pääsiäisenaikaan ruokaosastoaan mtv3:lla brittispiikkerin voimin.
- Anonyymi
Hyvä tietää itellä 100e lahkortti stockalle pitääpi käydä käytään enenkö katuu.
- Anonyymi
Itiksen Stockmann lirissä, kun paikka täynnä älämölö kaapuihmisiä
Stockmann on surullinen tarina. Se on ollut yksi Suomen vahvimmista brändeistä, mutta Stockmannin heikkous on vahvan omistajan puute. Konstsamfundetin tai Folkhälsanin suomenruotsalaisilla herrasmiehillä ei ole omat rahat pelissä ja siksi he antoivat löperön johtamisen jatkumisen liian pitkään.
Stockmann oli varmasti viimeinen iso kuluttajabisneksessä ollut yhtiö Suomessa joka sanoi strategiassaan, että verkkokauppa ei kuulu siihen. Varmimmaksi vakuudeksi Stockman myi pois sen omistaman verkkokauppaan keskittyvän Hobby Hallin 2016. Nyt väärän strategian hintaa maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266