Onko kukaan muu tyttö antanut toisen tytön tutkia itseään "lääkäri"mielessä speculalla?meitä on kolme tyttöä jotka on saaneet tutustua toisiinsa.
Kokeilun haluinen
7
3983
Vastaukset
- Anonyymi
Tä on hyvä. Sanokaa jos tarvi apua😉.M33v pk- seudulta.
- Anonyymi
Olisitko hellä?mitä tekisit?käykö poslari vai karvanen?
Suurin osa tytöistä pitää eniten, kun antaa pojan vapaasti ja yksityiskohtaisesti tutkia sukupuolielimiä. Tyttö voi todella tuntea olevansa ihailtuna.
Perin harvoin poika kieltäytyy, jos tyttö sanoo, että haluaisi näyttää suloisimmat elimensä. Siis näytä ja sano, ettei ole mitään kiirettä. Varsinkin, jos pyrit seurusteluun, tämä on ehdottomasti suotuisin keino edetä. 🌹- Anonyymi
Me ollaan nyt kesälomalla kaverin kanssa tutkittu toisiamme,hih ikää vasta 16 mutta haittaako se?
- Anonyymi
Ei haittaa sehän om kivaa, mulla taas pippeli :)
- Anonyymi
tyttökavereitten kesken ollaan tutkittu toistemme elimiä. en ole kuitenkaan yhtä asiaa kavereilleni kertonut. pitän tytöistä enemmän kuin pojista. jos olisin kertonut kavereilleni että pitän tytöistä sillä tavalla, niin eivät varmaan olisi päästäneet alapäitään tutkimaan.
Eiks toi oo vähän niinku tyttöjen perusjuttuja? =D Aikanaan sain kunnian olla kolmantena pyöränä, kun kaksi tyttöä "tutki" toisiaan, ja peuhaili. Siinä oli miehenä ikimuistoinen rooli, kun puuhasteli kahden tytön kanssa. Elämäni seksipuuhien timanttisin hetki oli kun molemmat tytöt kimpassa tutki mun penistä, ja teki taikojaan! =D Never forget! <3
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999