mulla on 2017 vuosimallinen skoda octavia bensiini moottorilla ja toissa päivänä hitsasin muutamia ruoste reikiä, mutta nyt latauksen merkkivalo jää palamaan vaikka moottori pyörii. mitähän on vikana, särjinkö jotain? ja kyllä ei ole sulanut sähköjohdot mistään, otin sen huomioon ennen hitsauksen aloittamista.
asiallisia vastauksia toivoen.
apua kaivataan
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kansihan siitä itäauto röttelöstä on halki, paaliin vaan ja toyotaa tilalle. tyyppivika muuten vw konsernin röttelöissä.
Skodalla kilometrit täynnä. Pitkäähän tuokin kesti noin skodaksi.
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Vasemmiston vempaimissa on tuo sama kaikissa.
Moskovassa huomaavat että yritetään länsimaista peltiä tai hitsiä käyttää.
Usein itäautoja hitsatessa korjaamoilla, laittavat soimaan venäläisiä kansanlauluja kovalla volyymillä, että luulevat skodan olevan kommunistisessa korjaamossa ja päästävät sitten läpi.
Muuten syttyy vikavalot ja asia on selvä. Toverit ei usko enää selityksiä ja skoda on hävitettävä.
Toinen merkki on valojen lisäksi se, että pakoputki alkaa tärisemään entistä hurjemmin.- Anonyymi
Hakeudu hoitoon älyttömine trolleinisi.Kukaan ei usko juttujasi skodab ruosteista.Kumma kun et Audia ja VW:tä ruostepommeiksi hauku.Ovat periaatteessa sana auto kuin skoda octavia.
Tosiaankin lopeta uskomaton p:n puhuminen.
Ei noita juttujasi usko kukaan.
PS. Tuo esimerkki tuon vuosimallin skodasta ruosteineen.
- Anonyymi
Paska-aloitusten kirjoittelu on eräille syrjäytymisen estotaistelua.
- Anonyymi
jopa on pitänyt uudehkoa skodaa hitsata jo noin paljon.
- Anonyymi
Anonyymin juttu ei pidä paikkaansa, se on todennäköisesti tojota karvanoppatollojen satujuttuja.
Pyydä lääkäriltä vahvempaa diapamia. Kuvitellaan , että aloittajan viesti on totta.
Irroititko akunnavat ennen hitsaamista ? Niin on tapana tehdä, jottei hitsauskoneesi ja autosi sähköisten komponenttien välille synny oikosulkua. Tästä varotoimenpiteestä huolimatta, jotain voi mennä rikki.olikohan akunnavat kiinni hitsatessa? silloin ainakin menee laturista diodisilta eikä laturi toimi, minulle kävi sama juttu kun hitsasin 3 vuotta vanhaa skoda octaviaa niin laturihan siitä kärähti koska en ottanut akunkenkiä irti.
- Anonyymi
Sä oot niin söpö kun keksit kivoja juttuja, ihailen ja fanitan todella. Hyvä osssspenttiholisti!!
- Anonyymi
Nythän on käynyt niin, että ...
mitään vikaa ei erityisesti ole. Kun ajattelee että skoda on nimensä mukaan häpeä, virhe, moka niin nuo kaikki kuuluu skodaan.
Katsastuksessa vaan mustaa teippiä pala hälyyttävän mittarivalon päälle.
Onkohan skodille oma katsastusasema? Juuri ennen paalauskonetta katsastus.
Näin saadaan minimoitua tielle jääneiden määrät. - Anonyymi
Pane mustaa teippiä siihen valon päälle niin ei häiritse niin paljon ajaessa . Varmaan joku kytkin hajonnu siinä lampun ja laturin välissä ja antaa jatkuvaa virtaa siihen .
- Anonyymi
Totuus ei pala tulessakaan. Pari vuotta vanhassa Octaviassa ei minun käsitykseni mukaan voi olla sellaisia ruostereikiä, joita pitäisi hitsailla.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Vasta yli 10 vuotta vanhoissa saattaa olla jotain hitsaamista, mutta eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen aja niin vanhalla autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Vasta yli 10 vuotta vanhoissa saattaa olla jotain hitsaamista, mutta eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen aja niin vanhalla autolla.
Uudempia autoja ei sitäpaitsi välttämättä saa omin päin hitsaillakaan. Helmakoteloissa voi olla hunajakennorakenteita ja erikoisteräksiä, jotka kotitarveasentaja voi pilata.
- Anonyymi
taidatte olla uusia kävijöitä täällä palstalla? täällä on jo monta vuotta keskusteltu ihmetellen kuinka skodat ruostuvat puhki jo parissa vuodessa, ei ole mistään 10 vuotiaista autoista kyse vaan vuoden pari vanhoista skodista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidatte olla uusia kävijöitä täällä palstalla? täällä on jo monta vuotta keskusteltu ihmetellen kuinka skodat ruostuvat puhki jo parissa vuodessa, ei ole mistään 10 vuotiaista autoista kyse vaan vuoden pari vanhoista skodista.
Voinhan minäkin sanoa, että uudesta takavetoisesta länsiautosta paukahti vetoakselit poikki kovassa kiihdytyksessä. Uskooko joku tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinhan minäkin sanoa, että uudesta takavetoisesta länsiautosta paukahti vetoakselit poikki kovassa kiihdytyksessä. Uskooko joku tämän?
No länsiautot on eri paikassa jossa niistä keskustellaan. Tämä on enempi sellainen itäauto ja skoda keskustelu-alue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No länsiautot on eri paikassa jossa niistä keskustellaan. Tämä on enempi sellainen itäauto ja skoda keskustelu-alue.
No millä Skodalla itse ajelet? Mitä omia kokemuksia haluat tuoda julki?
- Anonyymi
Juttu ei minulle kuulu mutta Skoda on yksi luotettavimmista autoista kun katsotaan katsastustilastoja.
Ja kysy apua joltain kaveriltasi, joka tietää jotain autojen sähkölaitteista. - Anonyymi
Unohdit kertoa mitä autoa hitsasit.
- Anonyymi
Varsinainen järjen jättiläinen tämä keskustelun aloittaja. Alkaa itse hitsailemaan autoa, jossa on takuu voimassa. Vähän samanlainen nero kuin naapurini, joka kolhittuaan vuoden vanhaa länsiautoaan yritti spreiata naarmut metallihohtopinnasta. Kovasti vahattuaan pintaa se ei kuitenkaan alkanut kiiltää, joten korjaamolle se länsiauto piti viedä. Takuu ei muuten korvannut ylimaalausta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947