Narsisti talon hallituksen johdossa

Anonyymi

Mietin pyrkivätkö vallanhaluiset narsistisen häiriön omaavat tyypit valta-asemiin, olkoot vaikka niin mitätön kun talon hallitus - varsinkin kun työelämässä sama ihminen on alainen!? Siksi pompottelee, dominoi ja kyttää pääharrastuksenaan kaikki vapaa- aikansa. Samoin käyttää yksinoikeudella valtaansa miten huvittaa...ei neuvottele, kysy tasapuolisesti mielipidettä. Vaikkapa kaadattaa pihapuita ja pensaita ja toimii kuin talon yleinen kaikille kuuluva piha-alue olisi hänen yksityispihansa! On uskomatonta kun olen seurannut toimintaansa ja käytöstään. Koska olen siitä sanonut jo vuosia sitten, ihminen kääntää päänsä pois kun vastaan tulee, ei ole huomaavinaan, kommentit suustaan tulevat aggression täyttämällä huutamisella. Minusta tämä on sairasta. On sananvapaus, mielipiteen vapaus. Kuinkahan paljon vastaavaa on? Suomihan on maa joka muka " onnellisin" - siitä tuli juuri oikaisu: emme voi henkisesti ollenkaan hyvin! Negatiivisuus ja kateus vallitsee.

28

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tosiaan yleiset alueet ovat yksityiskäytössään: moni sanonut että ei halua samaan aikaan kanssaan vaikkapa istumaan pihaan kuten en minäkään. Istuu siellä tupakoimassa jopa kuusi tuntia putkeen( tupakointi on häiritsevää myös mutta asia ei häntä liikuta, sensijaan sanelee muiden mitä pienimmistä vioista jotka vaivaavat häntä!)Samoin grillimaja on hänen ja kaveriensa käytössä kautta kesän yksityisesti. Minusta tämä ei ole normaalia eikä ainakaan oikein vaan totaalisen mielivaltaista ja röyhkeää. Ei lisäksi sovittele vaikka heittelee ilkeitä kommentteja, on aina oikeassa.
      Minusta tässä on kyse narsistisesta persoonallsuushäiriöstä. Koska olen uskaltanut sanoa suoraan mitä ajattelen, kostaa sitä siten että olen erityisesti hampaissaan. Osaa olla mukava niille jotka helppoja ja tahdottomia ja sokeita. Tälläisillä persoonilla on aina lakeijalaumansa.

• Anonyymi

Vähintään " norsu posliinikaupassa"- ihminen joka on niin jyräävä kuin olla voi - tajuaako itse asian? Vai ei? Kerran minulle tuli vieraita ja eivät löytäneet täsmälleen oikeaa parkkipaikkaa, metrin verran väärin ja nainen meni huutamaan rähjäten.. vieraani kysyi" kuka tuo kauhea akka oikein on?"
      Minusta on patologista. Olen seurannut sivusta häntä vuosikausia, muutenkin...
      Hän ei keskustele eikä neuvottelee vaan määräilee muita kuuntelematta koskaan.

• Anonyymi

Miksi tämä henkilö valitaan hallituksen johtoon, siinä on taloyhtiön asukkailla peiliin katsominen. Ei puheenjohtaja ole mikään herra taloyhtiössä, ei todellakaan.

• Anonyymi

Joka vuosi yhtiökokouksessa päätetään hallituksen jäsenet. Äänestä jotain muuta.
        Pyydä salainen äänestys hallituksen jäsenistä. Esim. paperilapuille, näin ihmiset uskaltavat ääneestää muitakin.
        Keskustele muiden kanssa ketä kannattaa äänestää puheenjohtajaksi ja kuka puheenjohtajuutta haluaa ylipäätään.
        Toisaalta jos tämä nykyinen osaa manibuloida muita, niin voi olla paskempi juttu.

• Anonyymi

Meillä on taloyhtiössä kanssa vähän saman oloinen nainen puheenjohtajana. Kova määräilemään ja tekee aina oman päänsä mukaan kaikenlaista muilta mitään kyselemättä. Homma loppui kerrasta kun menin kerran vahingossa hänen saunavuorolla saunaan ja jouduin heti ajamaan sitä puheenjohtajaa saunan pukuhuoneessa. No sitä hommaa on jatkunut sitten koko ajan hänen saunavuorollaan ja nainen on muuttunut oikein suvaitsevaiseksi kaikki muitakin talon asukkaita kohtaan.

• Anonyymi

Miksi tämä hallituksen puheenjohtaja käyttäytyy kuin hänellä olisi YKSIN kaikki päätös- ja määräysvalta? Niinhän EI ole, eikö niin.. ei ole mitään yksinoikeudellista valtaa eikä talo pihoineen ole yksityisomaisuuttaan! Eri asia miten saada kammettua ulos tuollainen ihminen - osaa manipuloida.
      Käyttää hyväkseen etuja joita asemassaaan saa ja mielivaltaisesti alistaa muita, varsinkin sellaisia joista ei pidä. Kaikkein vähiten tuohon asemaan sopiva ihminen! Olisi saatava ULOS.

• Anonyymi

Jotenkin ylläkirjoitetut monologit ihmisen henkilöpersoonan syvimmästä olemuksesta vaikuttaa tutuilta liittyen suoraan myös Hämeenlinnan kuntapolitiikkaan jonkun tai joidenkin tiettyjen KokDem-Poliitikkojen osalta!

Lienee turha mainita mihin henkilöön tai henkilöihin viittaan?

• Anonyymi

Varmaan tänne kirjoitus auttaa tähän puheenjohtajan asiaan. Jos kerran kirjoitatte tänne niin ilmoittakaa myös taloyhtiö jota asia koskee, ei taida siihen pokka riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tänne kirjoitus auttaa tähän puheenjohtajan asiaan. Jos kerran kirjoitatte tänne niin ilmoittakaa myös taloyhtiö jota asia koskee, ei taida siihen pokka riittää.

Olet taas humalaassa, ei ole vappukaan vielä, mutta juoda pitää.

• Anonyymi

Hämeenlinna vaikuttaa kyllä takapajulalle, todella pikkusieuiselle, päätökset, byrokratia, politiikka, toiminta, sosiaalinen oleminen, asenteet.
      Ihmisistä muodostuu kollektiivinen ilmapiiri - ja se ei ole hyvä täällä, Muualta tulleetkin sen aina huomaavat, ainakin heidän kommenteistaan päätellen.

• Anonyymi

Heti huomaa. Aluksi se naurattaa ja siitä nauttii, jos et kuulu sisäpiiriin ei kukaan sano sinulle sanaakaan. Mutta kun joku asia pitää ruveta hoitamaan etkä kannata esim Kerhoa, ongelmia tulee.

• Anonyymi

Mitä se kuuluu tähän taloyhtiön hallituksen puh,johtajaan.

• Anonyymi

Mikset muuta pois?

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin ongelmasi lähtökohdat. Se ei ole se narsistiksi väittämäsi henkilö, vaan miten asiat itsestäsi projisoituu. Tuohon ongelmaasi on yksinkertainen korjaus. Sinun pitää muuttaa haja-asutusalueelle omaan taloon. Näin me monet muutkin olemme tehneet. En itse ole törmännyt narsistiin enää 10 vuoteen tämän muutoksen jälkeen.

• Anonyymi

Paitti peilistäsi kurkkii yks.

• Anonyymi

Yhtiökokous on tämän asian käsittelypaikka, turha seläntakana on huudella. Yhtiökokous valitsee hallituksen ja hallitus puheenjohtajan, sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi

Moni ei halua puh.joht. paikkaa koska töitä paljon. Sellainen kokemus talossamme että hallit. puh. kaadatti pensaat ja puut koska niiden roskaus häiritsi häntä( vaikka talonmies erikseen palkattu lakaisemaan!) Nyt etelän aurinko paahtaa asunnot tukahduttavan kuumiksi kun ei puusuojaa, autioa nurmea van, ei suojaa kadulle joka menee ohi. Uusia puita ei ole saada hommatuksi, koska puh. joht. mukaan ei rahaa.. sensijaan hän järjesti grillimajan pihaan - jota käyttää pääasiassa itse, ja kavereineen.. tai jos joku muu käyttää, tulee itse mukaan.. melkein asuu majassa ja puuta palaa yhtenään.. sillä halkomäärällä olisi saanut elävät puut istutetuksi, mennyt viisi vuotta jo!
      Kun nuotio alkaa roihuta, viisi tuntia on lyhyt aika, menee sen yli heittämällä yleensä..
      pientaloalueella yksi pahin ilman saastuttaja on puiden poltto! Tuttu astmaatikko kokee ongelmaa kun ilma on täysi savua koko ajan.
      On mielivaltaista käyttää rahoja vain omiin haluihin ja sivuuttaa muiden asukkaiden tarpeet ja toiveet ja heidän kokemansa ongelmat.
      Viisi tuttua on sanonut että onpa autio takapiha talossanne, sliipattu ruoho.. sliipataan sekin niin että multa pöllyää! Ei saada istutuksia aikaiseksi koskaan.
      Missään muualla lähitaloissa ei ole vastaavaa.. naapureissa pensaita ja puita.. varsinkin kun ihan vieritse menee hyvin vilkas maantie!
      Minulla menee yli ymmärryksen millaisia toopeja on päättämässä asioista.

• Anonyymi

LIsäksi tämä nainen asuu alimmassa kerroksessa ja autot, melu ja eteläauringon kuumuus tulevat suuhunsa . Ja hiekkaa, betonia ja kuivaa kitukasvuista heinää maisemanaan. Ilmeisesti ei edes huomaa sitä. On ketjupolttaja myös joka tosiasiassa on tulossa lain myötä kielletyksi... laki on suunnitteilla..parvekkeilla.
      Piha on täysi tupakantumppeja, halpoja alkoholitölkkejä, otin hampurilaisen puolikkaan nakkeineen kukkapuskasta jokin päivä sitten. Sellaista porukkaa. Ei haittaa häntä ollenkaan, mutta elävän luonnon ilmenemismuodot( kuten varisevat lehdet syksyllä) ovat hänelle eliminoitava ongelma.

• Anonyymi

Jk. Miksikö valvon - koska olen aiempi kirjoittaja ja minä eikä kukaan tässä talossa ei voi nukkua( kuumalla nukuttava ikkunat auki) koska pihagrilli on yksityinen kapakka.
      Edelleen savutetaan nuotioa, laskin että yhdeksän tuntia putkeen, kohonneita ääniä, melua, huutoa, viety koreittain juomaa... tätä tapahtuu muulloinkin kuin juhannuksena. Luontojuhla, kaikki ei halua vain ryypätä!
      Minusta tämä ei ole aivan normaalia julkisen yleisen kerrostalon pihalla vai onko? Yleisellä alueella jossa naapureissa lisäksi vanhusten taloja.
      Henkilö josta puhuin on nähdäkseni alkoholistikin, vaikka naamioi sen hyvin eräänlaiseen taukoamattomaan tissutteluun.

• Anonyymi

Mitä helkkaria täällä narisette, menkää sanomaan tälle puh johtajalle henkilökohtaisesti. Nämä jotka narisee, on näitä taloyhtiöitten lippalakkimiehiä tai niitä vanhoja jokapaikkaan sekoavia naisia. itse eivät ota kokouksissa mitään kantaa, selkäänpuukotus alkaa heti kokouksien jälkeen, pahimpia on nämä suurisuiset muijat. Tällä suolipalsatallahan nämä asiat saadaan kuntoon.

• Anonyymi

meidän taloyhtiön grillimajassa on verholla eristetty sivunurkkaus jossa pääsee tönäämään taloyhtiön muijia illan pimeimpinä hetkinä. Kovassa käytössä on ollut ja nyt verho jo aika likainenkin ja revennyt yhdestä nurkasta.

• Anonyymi

Teidän taloyhtiössä taitaa olla seetanan rumia akkoja jos niitä ei voi nusasta valoisaan aikaan.

• Anonyymi

Nämä tarinat tänne... sosiologista tutkimusta, ihmisestä, aika surkea olento. Linkolan mukaan koko ihmislajin häviäminen olisi pelastus muulle luomakunnalle.

• Anonyymi

Kyllä, meidänkin taloyhtiössä toimii todellinen narsisti puhejohtajana, hän hyökkää meitä kaikkia vastaan, jos ikinä olet eri mieltä.
      Asukkaat äänestävät häntä vain siksi, ettei ole muita ehdolla.
      Nyt ollaan mietitty että otetaan taloyhtiön ulkopuolelta puheenjohtaja, oltais kaikki tasavertaisia.

• Anonyymi

No miksi et eroa puheenjohtajan tehtävästä sitten?

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta. Kirjallisessa viestinnässä koko porukalle saattaa vaikka kirjoittaa, että hänen kanssaan saa olla eri mieltä, mutta kahdenkeskisessä puhelinkeskustelussa sähisee uhkauksia perustellusti eri mieltä olevalle.

• Anonyymi

Todellakin.🥺

• Anonyymi

Se on sellaista, yleensä nämä näkee ne omat intressinsä ensisijaisina. Kaikki muut on toisarvoista. Ei pidä säästää väärästä paikasta esim. äänieritysken jälkikäteen korjaaminen maksaa sen säästön satakertaisena, mutta lakihan sanoo, että se on ennallistettava ja se menee sen piikkiin joka remontin on tehnyt eli taloyhtiö. Nauttikaa nyt kääkät laskuista heh he.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe