Taas eläke tulee päivän "myöhässä" noh, torstaina elämä siliäksi. Ostan yhden 3 oluen ja täysjyvämakaronia. Leuhkasti sekaan naudanlihaa ja iso sipuli.
Tai antaa mennä, laitan valkosipuliakin. Meiran ketsupin tilalle ökysti Heinz:iä.
Tyhmä vappu
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni on noin vuoden eläkkeet puskurina tilillä. Ei tarvitse tuijotella kalenteria kun ostaa häränruoskaa ja kypsää punaviiniä vieraille asti.
Opettele elämään kuten aikuisen tulee.- Anonyymi
Opettelehan sinäkin ymmärtämään huumoria. Vaikka huonoakin.
T:ap Niin. Itselläni on niin pieni eläke, että puskurina on noin 5 vuoden eläkkeet.
Mikä sinun pointtisi on? Oletko sitä mieltä, että eläkkeitä ei oikeastaan tarvitse maksaa?
Oletko kenties sitä mieltä, että takuueläkkeestä on aina säästettävä vuoden puskuri? Missä ajassa? 10-15 vuoden kuluessa?
Ei kaikki ole ökyjä eläkkeelle jäätyään. Itse pärjään, mutta on myös eläkeläisiä jotka elävät kädestä suuhun.
- Anonyymi
Aloittaja täysin oikeassa. Millä vitun oikeudella työeläkelaitokset pihtaavat ihmisten itse ansaitsemiaan eläkkeitä? Sinä härkäpoika, kaiva se viimeinenkin tonnikalapurkki esiin. Jaksat sitten puhaltaa pridekulkueella saamiasi ilmapalloja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279