Olin eilen ulkona tupakilla klo. 02.30. Yhtäkkiä alkoi metsästä kuulua voimakasta semmoista rääyntää. Ei mitään hiljaista vaan ihan kun kurkku suorana ois rääytty. Varmasti joku mukin kuuli jos oli ulkona. Se ei tullu vierestä mut ei kauhean kaukaakaan. Ehkä joitain satoja metrejä oli matkaa.
Sitä kuului noin sekunnin tai pari putkeen ja sitten pieni tauko ja taas uudestaan. Kymmenen kertaa kuulu ja sit tulin sisälle.
Se ääni oli semmoinen aika tasainen ja luja. Vaikea kuvailla. Melkein kuin joku kimeä black metal bandin solisti et ei matalan sävyinen vaan semmonen vähän kimeempi jos se on oikea sana kuvailemaan =D oili tosi pelottava ja mietin et mikä demoni siellä on kun en ole koskaan kuullut vastaavaa. Ihminen se ei ollut ja olen supikoiran ja Ilveksen ääniä kuunnellut netissä niin niitten ääni ei vastaa kuulemani sen voimakkuudetlakaan.
Piti hakea puhelin ja äänittää se ääni mut en uskaltanu mennä ulos. kun tulin sisälle takss ja otin puhelimen kötreen ja vähän raotin ovea ja kuuntelin niin en kuullu sitä silä hetkellä nii en uskaltanu. Mut iha ku joku hirviö semmonen demoninen vähän.
Mikä rääkyi
Anonyymi
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Äpärä siellä huutaa suonsilmässä. Kyllä vanha kansa tiesi.
(oikeasti se oli kiimainen kettu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106