https://www.is.fi/muutlajit/art-2000006089565.html
Jokainen mies haaveilee tuollaisesta
Kauniita naisia nuo cheerleading naiset
8
73
Vastaukset
Niin.
Olenhan jo iät ajat jankuttanut sitä, että menkää urheilutapahtumiin tutustumiin naisiin. Hus!- Anonyymi
Eivätpä ole kummoisia
- Anonyymi
No eipä ole minun makuun vaan aikuinen nainen, eikä tyttönen.
- Anonyymi
Taviksia ilman läskiä.
Ei kannata tavata naisia jotka ovat liian keskittyneitä oman kehonsa toimivuuteen koska siinä taistossa mies jää aina kakkoseksi.
Miehen kannattaa valita tuttu ja turvallinen nainen jonka olisi tuntenut jo riittävän kauan perustaakseen suhteen. Muu on pelkkää haihattelua. - Anonyymi
Nuo tytöt ei juo viinaa joten saatte pakit.
- Anonyymi
Ne saa pakit jo siksi, että ovat plösöjä sohvaperunoita (ja suurin osa liian vanhoja). Tuon tason tytölle pitää olla urheilijanuorukainen.
- Anonyymi
Valitettavan usein jo varattuja. Jos muutaman katseen saa "varastettua" voi olla tyytyväinen.
- Anonyymi
Suurin osa näistä cheerlutkista on toki ihan edustavia, mutta joukossa on myös muutama todellinen hevosenpää ja jopa pari sellaista joiden kannattaisi vakavasti harkita laihduttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154