Vähän epäilyttää, massiivinen markkinointi ja alkuperän hämäryys, Organic Shop - tuotteiden kohdalla.
Vaikuttaa siltä, että edes jälleenmyyjät, eivät ole käyneet paikan päällä, tai tiedä, todellista alkuperää, tuotteista, että missä tehdään ja mistä raaka-aineet, onko aidosti luomua, vai tarkoitetaanko "luonnonmukaisella", vain väljästi, jotain sinne päin, ettei olisi riistotyövoimalla tuotettua ?
Viro tai Venäjä, siitäkään ei näytä olevan ihan varmuutta. Hyvin ovat ainakin levittäytyneet Suomeen, mutta onko pelkkä "halpa" hinta, riittänyt jälleenmyyjille tiedoksi ja tuoteseloste, todellisia alkuperä-selvityksiä, ei sitten ole välitetty tehdä, tai eettisiä asioita varmistaa ?
Onko aidosti luomutuotteita, mitä myydään Organic Shop -nimellä ?
Anonyymi
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017973- 1075637
- 2784952
- 494903
- 763677
- 532896
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328