Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: Minä se olen, ja eksyttävät monia.
Tämä on totta jo tänä päivänä, ja varsinkin tänä päivänä, saa-ta-na on tehnyt kristinuskosta sen monine muotoineen lopun ajan eksytyksen parhaimman välineen, juuri sillä se pitää ihmiset erossa Jumalasta, joka on sen päätarkoitus. Herätysliikkeet, lahkot, kaikki tämän lopun ajan eri seurakunnat ovat antikristuksen seurakuntia.
antikristus hallitsee
Anonyymi
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on pettänyt / eksyttänyt vain nimeksi krist. uskonnollisuuteen pysähtyviksi ja pitäytyviksi.
Pimeyteen vain uskonnollisuuteen eksymyksestä valkeuteen, valoa / oikeaa suuntaa ja tietä etsiville valkeudeksi. http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
Jossa mahdollisuus asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta ja perustuvasta, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" / Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219