4kk yorkki-narttu ei pissaa kävelylenkillä lainkaan. Ei millään malta, haistelee kyllä kovasti mutta ei tee tarpeitaan. Kävellään ihan vaan tässä lähikaduilla pieniä lenkkejä
Omalle pihalle pissaaminen onnistuu - ja valitettavasti sisällekin...
Tämä on minun ensimmäinen koirani, olen eläkkeellä niin nyt minulla aikaa hoitaa koiraa. Tuntuu että tunnin väleinkään pidättäminen ulos ei riitä- pissoja tulee sisälläkin usein. Tämä hankalaa koska minulla kokolattiamatto.
No, tämähän on vasta pentu, naapuri lohdutteli että yleensä juoksujen jälkeen helpottaa. Onko näin?
Lenkillä pissaaminen
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa se helpottuakkin.Meillä oppi koira 4 kk ikäsenä siistiksi, oli tosin suurempaa rotua.Noilla pienillä kuulemma rakot pienet,eikä voi pitkään pidättää.Mutta ei sen jatkuvasti pitäis pissata.Kasvattaja varmasti parhaiten osaa antaa neuvoja,eli häneltä ensimmäisenä kysymään jos jokin mieltä painaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005