Ajatella, että joku mies voi Tinderiin rekisteröityessään saada jo ensimmäisdn viikon aikana 1000 osumaa, kun taas joku toinen mies ei välttämättö saa yhtään, vaikka pitäisi profiilia siellä monta kuukautta.
Epätasa-arvo Tinderissä miesten keskuudessa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro jotain uutta.
Varakas liiketuttuni ja ammattiurheilija sukulaiskolli saavat molemmat osumia niin saatanasti.
On pahoja valinnan vaikeuksia, kuulemma.
Itse en ole kyllä havainnut ruuhkaa. - Anonyymi
Eka on varmaan komea ja/tai runsaan varallisuutensa esille tuova, toinen melko ruma ja köyhältä vaikuttava.
Laitoin kurkun lahkeeseen ja osumia sataa.
- Anonyymi
Höpö höpö. Laita mieluummin satanen puvun rintataskuun.
- Anonyymi
Eihän se reilua ole mutta aivan ymmärrettävää, kyseessä on kuitenkin palvelu missä valkkaillaan kuvan tai parin perusteella.
Tosin tuo edellyttää myös sitä, että tämä tuhannen osuman mies on luultavasti "tykännyt" usean tuhannen naisen profiileista. Kuka edes löytää sieltä viikossa EDES tuhatta profiilia? Saati tuhatta kiinnostavaa?
- Anonyymi
Eikö kaikki miehet tykkää kaikista naisten profiileista että olis edes jotain tsäänssejä? Vain naisilla on oikeasti varaa valita profiileja.
- Anonyymi
Profiileja ehkä mutta ei miehiä, naisella ei ole mitään valinnanvaraa paitsi niihin miehiin joita ei halua yksikään toinen nainen.
- Anonyymi
No jos profiili on tyyliä: Hei. En mä keksi mitään kirjoitettavaa. Ja kuva jollain tavalla kauhea, niin voihan tuo vaikuttaa.
- Anonyymi
Onko tää nyt eka kerta kun huomaat maailmassa jotain epätasa-arvoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902