Moikka,
Olemme lähdössä kesäkuun lopussa Majesticiin, osaako joku kertoa vähän hotellin nykytilanteesta? Minkä ikäistä porukkaa siellä majailee, onko paljon suomalaisia?
Hotelli Majestic
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olin viikon toukokuussa Majesticissa, oli muutamia suomalaisia. Periaatteessa yli 16-v hotelli, ja ainakin minun ollessani ei lapsia ollut, allas onkin aika pieni, joten lasten kanssa menisin itsekin muualle. Siisteys ok ainakin kuudennen kerroksen kulmahuoneessani, henkilökunta ihan mukavaa, aamupala ok vaikkakaan ei ihan niin monipuolinen kuin suurissa hotelleissa. Tykkäsin kyllä, sijaintihan on aivan ihanteellinen; rauhallisempaa kuin keskustassa, mutta kävelymatka sinne, satamaan ym, ja rannat lähellä.
- Anonyymi
Olen minäkin tuossa hotellissa majaillut. Siellä oli silloin suomalaisia, muita pohjoismaalaisia sekä hollantilaisia turisteja. Ko. hotellihan on sekä Aurinkomatkojen että Tjäreborgin listoilla.
Mukava allas-alue siellä on, jos tykkää auringonotosta, eikä se niin kaukana mistään ole. Kaikista Rohdoksen hotelleista on pieni kävelymatka jonnekin, mutta lyhyitä nuo matkat aina ovat. Ja lähistöllä on ravintoloita ja baareja riittämiin, jos ei jaksa kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005