Ostin uuden television PHILIPS 24"LED/FHD/200PPI/T2C. Siinä on anteni ja kaapelivirittimien lisäksi myös satelliittiviritin ja paikka maksukortin lukijaa varten. Onko niitä nyt ilmaisia kanavia saatavilla? Siis kohtuukokoisilla lautasantenneilla. En nyt kehtaisi alkaa maksamaan kuukausimaksuja iaoiat kanavapaeketeista, kun noita ilmaisia kanavia olen tottunut katsomaan. Aikoinaan katsoin ruotsinkielistä SVT Europa kanavaa kaapelin kautta, silloin sai valita vain yhden maksukanavan. Onko näillä satelliiteilla nyt saatavana tällaisia yhden kanavan paketteja?
Satelliitti pistoke televisiossa
3
177
Vastaukset
- Anonyymi
https://fi.kingofsat.net/satellites.php
Tuolta voit selata tarjontaa. esim 13 e hotbird sisältää melkoisen määrän ilmaisia kanavia.
Ruotsin kanavia ei valitettavasti ilmaiseksi saa. Tai saa, jos on tuttu Ruotsissa, joka ottaa Canal Digitalilta "depositionskort". Siitä pitää maksaa olikohan 800 SEK panttimaksu, mutta itse katsominen on ilmaista. Kortilla virallisesti näkyy vain SVT:n kanavat (myös aluelähetykset) mutta käytännössä myös muita kanavia näkyy.
Mutta siis ruotsalaisen osoitteen ja id-numeron toi kortti vaatii. - Anonyymi
Saa nähdä, kuinka tässä vielä käy. Sain naapurilta avaamattoman satelliittilautaspaketin ja tilasin siihen mikropään (puuttui näet paketista) ja suunatausta varten kenttävoimakkuusmittaarin. Kustannutset noin 25 eur. Katsoin satelliittien koordinaatit ja netistä löysin suuntauslaskurin. Voinhan kertoa sitten muutaman viikon kuluttua, mitä näkyy...
- Anonyymi
suuntauslaskuria kätevämpi voisi olla tämä: https://www.dishpointer.com/
jossa näet sijaintisi ilmakuvasta minne pitää suuntailla.
satelliittiantennin suuntaus on helppoa, kunhan suuntaan on vain näkyvyyttä. ihan pelkällä piipparillakin suuntaa. mitään muuta ei vaadita, kuin kärsivällisyyttä ja hitaita liikkeitä antennin kääntelyssä. jos tarvitset apua, niin alaan liittyvä foorumi: http://www.huoltovalikko.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717