Ei ole ollut paniikki kohtauksia vuosiin. Tänä yönä tuntuu että iskee. Mitä tehdä? Itsellä kohtaukset kestää aika tarkkaan neljä tuntia. Olo on kohtauksessa aivan mega hirveä ja epätodellinen. Vaikea uskoa niiden vaarattomuuteen. T: mies 40v
Paniikkihäiriö kohtaus tulossa, mitä tehdä?
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ota rauhoittavia. Tai sitten viinaa. Mutta älä molempia samaan aikaan. Voimia sinulle. Kyllä se siitä.
Itse olen kärsinyt koko ikäni paniikista ja ahdistuksesta.
Nainen 50v. - Anonyymi
Viina tai rauhoittavat käy ensiapuun. Tähän hätään niitä ei saa. Sen kerron kokemuksesta että terveelliset elämäntavat pitää kohtaukset poissa. Minulle meinasi sen ainoa kerran ajaessa kun kaverini purki masennustaan kyydissä. Oli raukka niin ahdistunu. T: mies 40v
- Anonyymi
Jatkan vielä... jos käyttää päihteitä tai ei harrasta liikuntaa riittävästi, ei voi hyvää elämää odottakaan. Myös väärät ihmiset ympärillä kuormittaa mieltä. Kamalien asioiden jatkuva lukeminen netistä tai ahdistavat elokuvat myös pahentaa oloja. T: mies 40v
- Anonyymi
Itse laitoin aikanaan aina telkkarin saman tien päälle jos alkoi yhtään tuntua että saattaisi olla kohtaus tulossa, auttoi minulla kun "joutui" keskittymään muuhun. Reipas viinatujaus ajaa saman asian mutta on riski että kohtaus tulee seuraavana iltana vielä pahempana takaisin... Leffa parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319