Oon siis ajatellu ostaa bmw 320 auton, ennen siis ei ole ollut mitään bmw merkkistä autoa. Netistä lukenu että N sarjan moottoreissa on ollu jotain ongelmia. Jotkut ihmiset sanoo että bemareihin tehdään jatkuvasti jotain remonttia, onko asia näin ? Olisi muutenkin kiva tietää muiden ihmisten kokemuksia kyseisestä mallista. Ettei sitä tule ostettua sikaa säkissä :)
Kokemuksia Bmw 320, onko hyvä ?
8
1235
Vastaukset
Moi. Meillä on nyt ollut -08v bmw 320d.
Maahantuojan puolesta ilmaiseksi vaihdetttiin nokka-akselin ketjun kiristin ketjun tarkistuksen yhteydessä. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kulutus mitattuna auto aivan täyten lastattuna ja suksiboxi katolla aut.m. Vaihteistolla Lahdesta -vuokattiin 4,9- Anonyymi
Hienoa kuulla ettei ole ollut ongelmia, kysyisin mielenkiinnosta kauanko olet omistanut auton ?
Terveisin ketjun aloittaja
- Anonyymi
Mulla oli 2 vuotta vanha 320, kun oli -25 astetta. niin huohotin meni tukkoon, ja kyseisessä asteessa, remppa tuli maksamaan 3700 euroa, meni moni muukin rikki.
Myin tuon paskan pois ja jouduin vielä maksaan *1200 euroa liikkelle.
Bemari on vikaherkin romu kun pakkanen tulee. - Anonyymi
Parempi pysyä erossa noista ja kätellä Toyota merkkistä myyjää😂🤣😅😄😃😆😀
Toytota oli se toinen vaihtoehto juuri luotetavuutensa tähden. Niillä toimii takuut pitkään. Tykkään ajaa takavetoisella autolla jo ammattinikin puolesta. Ehkä seuraava on toyota.
- Anonyymi
Vastakysymys: Miksi haluat ostaa BMW 320 auton, etkä esimerkiksi Fiat Puntoa, joka hoitaa täsmälleen saman asian: siirtää sinut ja matkatavarasi paikasta A, paikkaan B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299