Olen ollut ilman seksiä niin monta vuotta, että...

Anonyymi

... antaisin ensimmäiselle, joka ehdottaisi ;) No en sentään, pitää toki olla semmoinen , joka sytyttää

Mikä valtava määrä seksuaalista energiaa meneekään hukkaan tässä parisuhteessa.

Ei minulle kukaan mitään ehdottele. Ehkä pitäisi käydä baareissa tai edes jossain muualla kuin Lidlissä ja citymarketissa. Miehet kyllä toisinaan jumiutuvat katseeseeni, kuulemma silmäni ovat maagiset, sanoi joku joskus nuoruudessani. Kukaan ei koskaan kuitenkaan yritä mitään.

En ole nuori enkä perinteisellä tavalla kaunis. Persoonallinen kylläkin. Mistä ihmeestä löytäisin rakastajan ? Tarvitsen jonkun, joka sytyttää, tietenkään kuka tahansa ei kelpaa. Miesmakuni on aika erikoinen. Pitkät, yli 190 cm mittaiset miehet kiehtovat. Nuorista en perusta, vain ikäiseni tai vanhemmat kiinnostavat ja olen jo aika vanha.

Treffiprofiilia olen joskus koittanut tehdä. Aivan outoja vastauksia tullut.

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat olis ajatukset mut olen 10cm liian lyhyt

• Anonyymi

Sun ongelma on ihan joku muu, usko mua.

• Anonyymi

Käykö tasan 190cm? En ole mikään poikanen enää.

• Anonyymi

Ilmiöpöydällä olisit eduksesi. Ketä kuolaa nyt?

• Anonyymi

Mikä siinä seksistä on niin ihmeellistä, että joidenkin ajatukset pyörivät ainoastaan sen ympärillä? Läheisyyttä voi saada muutenkin, kuin toisen päällä tai alla makaamalla. Itse olen ollut seksiä ilman 9 vuotta, enkä ole kaivannut yhtään.

• Anonyymi

Kyllä minä sinuna lähtisin liikkeelle ja tutustuisin tuollaisiin miehiin. Ihan vaikka arkisesti käyt ottamassa oluen pari baareissa ja katsastat miestarjonnan. Sitten valitset mieleiseksi ja pyydät puhelinnumeron. Joskus voi pyytää ihan reilusti mukaan. Seksi tekee elämästä täydemmän ja vieläkin enemmän jos on jotain tunteita mukana. Heittäydy ja anna virran viedä.

• Anonyymi

Ootko käyny vokissa. Vois löytyä "rakastaja" ja tulinen jännä mies. Varo tosin ettei turpaa tule.

• Anonyymi

Missä ihmeen vokissa? Nyt on kyllä niin, että kommunikoin tähän ketjuun vastaajista suurimman osan kanssa täysin erillä suomen kielen versiolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe