Olisi kiinnostavaa tietää, paljonko rahaa pannaan tällä kertaa toimintaseminaariin? Aiemmat toimintaseminaarit ovat olleet varsinaisia kulusyöppöjä ja ovat osaltaan olleet ajamassa liiton taloutta kuralle. Tilanne on sen jälkeen vain pahentunut, kun jäsenmäärät ovat vuosi vuodelta tippuneet ja jäsenmaksuja tulee yhä vähemmän. Ja isona taloustekijänä on sekin, että valtio ei enää osallistu liiton törsäilyyn. Mutta millainen lasku tästä mahtaakaan tulla? Pelolla odotan.
Paljonko taas törsätään liiton toimintaseminaariin?
7
85
Vastaukset
Olet siis Vapaa-ajattelijayhdistyksen jäsen?
- Anonyymi
So what? Paljonko rahaa katoaa ns. parempiin suihin? Valtion avustuksen loppumisen jälkeen tämä on yhä isompi vastuu yhä harvalukuisemmille maksajille, joista suurin osa ei koskaan pääse näiden ns. parempien suiden porukkaan. Maksamaan toki kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what? Paljonko rahaa katoaa ns. parempiin suihin? Valtion avustuksen loppumisen jälkeen tämä on yhä isompi vastuu yhä harvalukuisemmille maksajille, joista suurin osa ei koskaan pääse näiden ns. parempien suiden porukkaan. Maksamaan toki kelpaa.
Ei ole pakko maksaa. Jos tämän vuoden jäsenmaksu on vielä maksamatta, se kannattaakin jättää maksamatta. Ei ole järkeä, että pieniä jäsenmaksuja käytetään yhdistysylimystön juhlintaan.
- Anonyymi
Ei-vapari ei ole kiinnostunut, mitä kirkon kaksi viikon kestoista kirkolliskokousta maksaa yli 100 hengelle.
- Anonyymi
Ja kirkolliskokouksesta jaanaaminenko kohtuullistaa vaparien kustannuksia? Olisiko aika ottaa vastuu ihan itse omasta toiminnasta?
- Anonyymi
Kirkolliskokouksen tai eduskunnan tai minkä tahansa muun tahon kuluilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vaparit törsäävät. Vaparit törsäävät ihan itse ja kirkon syyttäminen siitäkin osoittaa vain vaparien harhaisuuden syvyyttä.
- Anonyymi
Eroaminen vapareista on ajankohtaista. Paremmat suut ruokkikoot itse itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136