Lehdessä kirjoitettiin, että jokaista suomalaista kohti pankkitileillä on rahaa runsaat 16 000 euroa.
Tarkistin saldoni ja siellä oli tietoakaan moisesta summasta.
Herää kysymys, että kenenköhän tilillä minun rahani ovat?
Rahat kateissa
37
64
Vastaukset
Koetahan hakea Googlesta.
Hakusanat: Rullatuolien vuokra :)
H.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Hun
En osaa kuuklettaa.
LEt osaa googlata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa googlata?
Höpö, hunksz ja leski on sama henkilö, tai ainakin nukkuu samassa sängyssä
hunkleks Anonyymi kirjoitti:
Höpö, hunksz ja leski on sama henkilö, tai ainakin nukkuu samassa sängyssä
hunkleksHl
Täytyy olla helvetin leveä sänky,
etelästä-länteen.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Hl
Täytyy olla helvetin leveä sänky,
etelästä-länteen.Kyllä teille riittää 80 cm laveri kun nukutte päällekkäin. Hunksi alimmaisena.
Sidotte itsenne kuormaliinoilla sängyn ympäri.
- Anonyymi
No ei ollut mullakaan mutta olenkin olut teknologia teollisuuden metallimiehenä 40 vuotta.
nim merk; kädestä suuhun - Anonyymi
Mnaah.
Mitenkäs olet maksellut velkojasi? Asukasta kohden valtionvelkaa oli huhtikuussa 2019 noin 18 797 euroa. Maksappa ensin velkasi pois ja ihmettele sen jälkeen omia raha-asioitasi :D
=DW=>Siis oikeasti olen pystyssä lähes 3000 ekeä.
Pelästyin, että minut on ryöstetty.
No nyt on helpottonut ja tuttu olotila.
- Anonyymi
Toisella tililläni on 31 130 ja toisella 110 226, eivät ole sinun rahojasi.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Miten hiivatissa saat sitten asumistukea?
En saa kun en ole ikinä hakenutkaan asumistukea.
Anonyymi kirjoitti:
En saa kun en ole ikinä hakenutkaan asumistukea.
Kaikki yli kuusikymppiset ovat sitä mieltä että heille kuuluu asumistuki.
Ja hakevat myös sitä.
Jättävät ovelasti ilmoittamatta pankkisaldot, kuvitellen Kelasta jotain Punaista Ristiä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Kaikki yli kuusikymppiset ovat sitä mieltä että heille kuuluu asumistuki.
Ja hakevat myös sitä.
Jättävät ovelasti ilmoittamatta pankkisaldot, kuvitellen Kelasta jotain Punaista Ristiä.Eikös kopio tilitiedoista pidä laittaa asumistukihakemukseen mukaan, niin mun tuttavan pitää tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kopio tilitiedoista pidä laittaa asumistukihakemukseen mukaan, niin mun tuttavan pitää tehdä.
Laittaa sen tiliotteen, missä pyörii minimaaliset eläkkeet.
Kuka sitä nyt rehellisesti rahatilejään näyttää Kelassa.
Viisaammat ovat aikapäiviä vieneet rahansa jemmaan johonkin vinttikomeroon tai ulkomaille.
Yhdestäkin paikasta löytyi kuoleman jäljeen laatikollinen seteleitä.
Valitettavasti oli paljon urkkeja ja muuta vanhaa valuuttaa, markka-aikaan piilotettuja.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Laittaa sen tiliotteen, missä pyörii minimaaliset eläkkeet.
Kuka sitä nyt rehellisesti rahatilejään näyttää Kelassa.
Viisaammat ovat aikapäiviä vieneet rahansa jemmaan johonkin vinttikomeroon tai ulkomaille.
Yhdestäkin paikasta löytyi kuoleman jäljeen laatikollinen seteleitä.
Valitettavasti oli paljon urkkeja ja muuta vanhaa valuuttaa, markka-aikaan piilotettuja.Kela ottaa kyllä selville, missä rahasi ovat, jos olet sieltä jotain tukia hakemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela ottaa kyllä selville, missä rahasi ovat, jos olet sieltä jotain tukia hakemassa.
Onneksi ei ole tarvetta hakea mitään, pärjään ihan omillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvetta hakea mitään, pärjään ihan omillani.
Miten on mahdollista, ettei Kela muka saisi tietoja, koska verottajalla on siis valtiolla. Eikö muka vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee.
Käräyttäisin surutta väärinkäyttäjän.
Minusta nekin ovat väärinkäyttäjiä, jotka ottavat asumistukea rahoitusvastikkeeseen. Sen osan pitäisi olla sosiaalilainaa, mikä olisi takaisin saatavissa, jos muuttaa tai kupsahtaa.
Kehtavat rehvastella, että yhteiskunta maksaa lainatkin. Voihan kettu.
Suomen velkaantumiseen ovat vaikuttaneet asumisen kulut.
Ei vain silloin kun menimme työelämään ollut mitään tällaista.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista, ettei Kela muka saisi tietoja, koska verottajalla on siis valtiolla. Eikö muka vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee.
Käräyttäisin surutta väärinkäyttäjän.
Minusta nekin ovat väärinkäyttäjiä, jotka ottavat asumistukea rahoitusvastikkeeseen. Sen osan pitäisi olla sosiaalilainaa, mikä olisi takaisin saatavissa, jos muuttaa tai kupsahtaa.
Kehtavat rehvastella, että yhteiskunta maksaa lainatkin. Voihan kettu.
Suomen velkaantumiseen ovat vaikuttaneet asumisen kulut.
Ei vain silloin kun menimme työelämään ollut mitään tällaista.
BengBe
"Miten on mahdollista, ettei Kela muka saisi tietoja, koska verottajalla on siis valtiolla. Eikö muka vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee".
Mitä tuo teksti tarkoittaa?
"Ottavat asumistukea rahoitusvastikkeeseen"
Ei sitä nyt niin vaan oteta?
Olen ihan kujalla tekstistäsi.
- Anonyymi
Saatko korkotuottoa tililtäsi jopa yhden 1 prosenttia?
- Anonyymi
Kerro mistä pankista saa yhden prosentin koron?
- Anonyymi
Olet lainannut ne 0-korolla jollekin pankin avustuksella, jotta tämä voi rakentaa siirtomaatyylisen haussin 350 m2 tontille. Vain pankki saa marginaalit.
Beng- Anonyymi
i uupui
po. mariginaali
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
i uupui
po. mariginaali
Bengkäy lainaamassa tuolta korppisen kyykytys aloituksesta, siellä on yksi ylimääräinen
njjjj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käy lainaamassa tuolta korppisen kyykytys aloituksesta, siellä on yksi ylimääräinen
njjjjEihän meillä lasketa...(huom. kolme pistettä) ja😎 hymiö.
Tämähän on melkein skandaali.
- Anonyymi
Vain 90t euroa, ei velkaa, uusi auto, asun yksin koko tiilitalossa, 70 . Pankkitilillä vain köyttörahat muut sijoituksilla--ei pohjoismaat.
- Anonyymi
Ei saa olla liian sinisilmäinen ex rahastoissa ne muuttuvat maailman mukaan 2 viikkoa hävisin 20t euroa kun en kuunnellut omaa sisäistä ääntä, ehkä tänään olen viisaampi. Ei rahaa saa matkaan kun aika jättää olen kolmena vuotena ostanut uuden auton nyt saa riittää auto on hyvä.
Unelmia on ne eivät koskaan lopu, ehkä siellä mistä ei ole paluuta. - Anonyymi
Tyhjästä minäkin aloitin.
Nyt on jo 5 miljoonaa velkaa.
Olen itse raivannut tieni pohjalle!
- Anonyymi
Ei sovi melskata toisten vahingolla.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/kokoomuksen-kansanedustaja-pitää-jo-varmana-”poliisien-määrään-tulee-hallitusohjelmassa-vahva-kirjaus”/ar-AABoHav?li=BBr5KbI - Anonyymi
Kannattaa panna haisemaan, eikä makkuuttaa nollatilillä.
- Anonyymi
"Kerro mistä pankista saa yhden prosentin koron? "
jos oikeasti kysyt niin piensijoittajat jonkin verran käyttävät Norwegiania
https://www.banknorwegian.fi/Säästötili
Sen korkotuotto on PÄÄOMAVERON ei lähdeveron alaista joten tappiot
voi vähentää korkotuotosta
Minulla itsellä ei ole sijoitustiliä hiukan velkaa koska vivutan mutta varoitan: vain hiukan - Anonyymi
Suomi teki megavirheen liittyessään euroon
eli olisi pitänyt katsoa ensin että liittyykö Ruotsi ei liity ns. koskaan
https://www.hbl.fi/artikel/bjorn-wahlroos-finland-gjorde-fel-med-euron/
Björn Wahlroos, ordförande i försäkringskoncernen Sampo.
Finlands införande av euron 1999 var ett stort misstag, enligt Wahlroos. - Anonyymi
Ei hajuakaan mitä on tileillä?
Ei tule tiliotteita. Käteiset nostan automaateilta. Laskut suoraveloituksella tai olen delegoinut muihin portaaleihin.
Laskuja tulee ja menee. Velkoja tulee ja menee. Rahaa tulee ja menee. Kolikkoakaan ei kuulu arkkuun laittaa. - Anonyymi
Mitenkä minusta tuntuu siltä, että sinun rahasi ovat olleet kateissa koko elämäsi ajan.
- Anonyymi
mulla pieneläkeläisenä verotusten tiedot menee verottajalta suoraaan työeläkettä maksavalle yhtiölle - mitään sivutuloja mulla ei ole. Eikös noissa kaikissa veroparatiisibisneksissä aina ole koko valtiolta rahaa ja varoja aina kateissa - ei ainoastaan kansalta? Vähän kuin salakähmä-anselmien touhuja?
- Anonyymi
Kyllä verottaja tietää paremmin kuin minä tuloni ei muuta kuin hyväksyy heti ja lisäveon maksu on marraskuussa koska perintä on 30% ja kunnanvero yli 34% valtionveroa ei enään tuloillani ole.
Perusvähennys on 70000t/skr 7000 /euroa mutta tulee vero talosta , kirkossa en ole on vain hautausmaksu--luultavasti liityn kirkkoon syyskuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190