Itse kävin tossa lauantaina yökerhossa ja siellä sitten joku jonkun naisen kanssa liikkeellä oleva toinen mies alkoi jotain siinä sitten sarkastisesti ehdottelemaan sille naiselle ja mulle, että meidän pitäisi tanssia yhdessä, vaikka nainen ei ollut asian suhteen lainkaan suostuvainen. Lopulta tämä mies vaan sitten tokaisi, että "Hän on vähän ujo" ja molemmat jatkoivat matkaansa. Itse en millään tavoin "provosoinut" tuon tilanteen syntyä.
Kysynkin teiltä palstan ätmeiltä ja miksei muiltakin miehiltä, että oletteko kokeneet joutuneenne baarielämässä muiden asiakkaiden henkisen väkivallan kohteeksi, onko teitä yritetty jollakin tavoin halventaa, vähätellä, alistaa, saattaa vihamielisen naurun tai leikinlaskun kohteeksi jne?
Olisi ihan kiinnostavaa tietää, että miten tavallista tuon tasoinen käytös on noissa paikoissa?
Koetteko muut ätmit ikinä henkistä väkivaltaa tai piilovittuilua yöelämässä?
23
56
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain yläasteen discossa jotkut tytöt pyysi yhtä tyttöä että tanssii minun kanssa, varmaan säälistä eikä tyttö edes suostunut. Siellä oli tyttöjen haku ja olin ainoa jota kukaan ei hakenut tanssimaan. joten lähdin kotiin. Ei se tyttö ollut kaunis edes vaan tasoiseni ruma mutta sain pakit kuten olen aina saanut kaikilta.
T: Kaisanoasaaa- Anonyymi
Täydellisen nössikän tunnistaakin juuri siitä ettei hän ole koskaan tanssinut naisen kanssa.
- Anonyymi
Jos mies ei ole kiinnostunut tanssimisesta, niin ei häntä voi väkisin pakottaa tanssimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies ei ole kiinnostunut tanssimisesta, niin ei häntä voi väkisin pakottaa tanssimaan.
Juuri näin.
Poikkeavat eivät yleensäkään käyttäydy kuten enemmistö. Yleensä nössikkä viihtyykin omissa oloissaan.
Kaupassa käyntikin pelottaa.
- Anonyymi
Miksi kysyt vain miehiltä? Eikö naisten vastaavat kokemukset kiinnosta? Te tietysti luulette ettei naiset koe tuollaista, no, kyllä kokee.
- Anonyymi
Olen itse mies, joten nimenomaan toisten miesten vastaavanlaiset kokemukset ovat tietenkin sen luonnollinen vertailukohde. En minä mitään luule, etteikö naisetkin voisi kokea jotain vastaavaa, mutta ne kontekstit, joissa mies ja nainen kokevat tuollaisia asioita, lienevät ainakin jossain määrin erilaisia.
t. AP - Anonyymi
Teinitytöt traumatisoituvat, kun kaikki muut tytöt ovat menneet porukalla VOK:een ja itse on jäänyt koko luokan ainoana kutsumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinitytöt traumatisoituvat, kun kaikki muut tytöt ovat menneet porukalla VOK:een ja itse on jäänyt koko luokan ainoana kutsumatta.
Minä ja ulkomaalainen, ennen siitä nähtiin vain unta. Nyt se on todellisuutta.
Joka kaupungissa on mahdollisuus saada ulkomaalaista, parempaa.
- Anonyymi
Yökerhossa olen aina ollut selvinpäin, koska kavereita kuskaamassa, 2-3 kertaa jotain 13-14 v sitten. En oikeestaan ollu missään tekemisissä silloinkaan niien ihmisten kanssa, seurasin vaan vierestä jonkusen tunnin ajan humalaisten toikkarointia
Väistämättä tulee mieleen, että yksisilmäinen on sokeiden joukossa kuningas... Aloittajahan on kokemusmaailmaltaan ihan kunkku ätmien keskuudessa, hän on sekä käynyt yökerhossa että tullut huomatuksi siellä. Muiden kokemukset ovatkin sitten teini-iän muisteluja tai ulkopuoliseksi jätettyjen historiikkeja. Pisteet aloittajalle.
Olematta ätmi tai mikään muukaan, todettakoon että jos ihmisrotu ei ole täysin uudistunut 20 vuoden aikana, niin yökerhossa on alkoholia nauttineita ihmisiä, joista osa käyttäytyy ääliöiden tapaan, epäilemättä siksi, että he ovat ääliöitä. Ei sitä pidä ottaa itseensä, kunhan osuit kohdalle. Aika kaappi täytyy olla, ettei kukaan ikinä alkaisi haastaa riitaa tai osoitella. Semmonen Karelin ehkä..- Anonyymi
Jos ei ole saanut naista, niin se on ihan sama millä tavalla ei ole saanut. Kaikki ätmit voivat käydä yökerhossa jos haluavat. Lopputuloksen kannalta silläkään ei ole merkitystä tuleeko huomatuksi negatiivisessa mielessä vai jääkö huomaamattomaksi. Yksin sitä yhtä lailla kuitenkin poistuu yön selkään.
- Anonyymi
Isoille sälleille vittuillaan kyllä yllättävän paljon, ei kaikki todellakaan sitä kokoa pelkää.
Mutta toki babituksella ja etenkin omalla käytöksellään on vaikutusta, ite olen aina ollut ns. motoristin tyylinen mutta rauhallinen niin ei liiemmin kukaan ole päätään tullut aukomaan ja niilläkin harvoilla kerroilla milloin on yritetty ovat uskoneet kyllä aika äkkiä. - Anonyymi
Yökerho on pelkurille kammottava paikka.
Jos hän kerran elämässään uskaltautuu piipahtamaan baarissa. Nynny puhuu siitä monta vuotta. "0n nähty kaikenlaista elämässä"
Tälläiset nössöt usein teeskentelevät raitista ettei tarvitse nenäänsä ulos laittaa.
- Anonyymi
En tunne mitään ätmi-sanaa, mutta olen MIES, ja silloin harvoin kun käyn baarissa, niin ei kukaan pottuile mitenkään. Ei siellä kukaan varmaan ole edes nähnyt minua...
- Anonyymi
Juuri niin, ei siellä enää kukaan näe muuta kuin 30 cm päässä olevan kännykkänsä.
- Anonyymi
Turha puhua paskaa ettei tiedä mikä on ätmi jos tätä palstaa käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha puhua paskaa ettei tiedä mikä on ätmi jos tätä palstaa käyttää.
Amistasoinen ätmi ei aina ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Tossakin jos olisi ollut pelimiehen vikaa olisi vaan sanonut okei ja kaapannut naisen mukaan tanssilattialle.
- Anonyymi
Itse otan munan aina esille jos syntyy nokkapokka tai joku etuilee vaikka jonossa. Tanssiessa erektion kovetessa on muutenkin pakko ottaa esille koska farkut puristaa.
Kerran oli niin ahdasta tanssilattialla että onnistuin masturboimaan spermat erään naisen päälle kostoksi kun ei tanssiin lähteny.- Anonyymi
Sulla on vissiin porttikielto jokaiseen mestaan, jossa joskus olet käyny.
- Anonyymi
Poket vittuilee ja pojittelee. "Poika yrittää löyttää emäntää, heh heh,, ei taida täällä onnistua"
- Anonyymi
Alemman tason miehen kannattaa unohtaa naiset ja keskittyä työntekoon.
Työtön sinkku taas on kuona yhteiskunnalle. Mätäpaise jonka TE-virkailija yrittää puhkaista.
JokaisellaRooli
Minut yritettiin ryöstää baarissa. Kiskaisin sinttiä turpaan ja asia selvisi sillä. Poke tosin heitti pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015