Löytyykö lauantaiksi 18.52019 runkku/imutteluseuraa Tampereelta?
Ite 59v. norm. kroppa ja kiinnostunut asiasta. Aikansa naisten kanssa pelannut... Nyt miestä...
Kuinka yhteys?
Tampere päivärunkku
11
406
Vastaukset
- Anonyymi
Saattais kiinnostaa.
Missä olis mahdollista kimppa runkulle? - Anonyymi
Hämeenlinnassa olisi 52v 176 78 sinkkumies myös runkkuseuraa vailla. Vaikka heti. alaston.hml()gmail.com
- Anonyymi
Tänään 27.5.
Tampereella. Pussit tyhjäksi. Kerro paikka ... - Anonyymi
Joka ilta treen annalassa. Katso sijainti cruisingmapista.
- Anonyymi
Mikä on cruisingmap?
Aina välillä tekis mieli länsi puolelta seuraa .?
- Anonyymi
Päiväimuja haluaisin..
Mutta eipä löydy imuttelijoita ainakaan näin aikaisin...- Anonyymi
Missäpäin vaikutat?
Täällä olis mukava, 40 suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi kanssa imuja silloin tällöin ja molemminpäin... Salaa koska ukm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin vaikutat?
Täällä olis mukava, 40 suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi kanssa imuja silloin tällöin ja molemminpäin... Salaa koska ukm.Tampereen itäpuolella
- Anonyymi
Laitatko vaikka sähköpostin mistä sut saa kiinni niin keskustellaan lisää...
Terv. Tuo aiempi 40 ukm.
Ps. Ite länsipuolelta mutta eiköhän tapaamiset järjesty jos oikeesti halutaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin vaikutat?
Täällä olis mukava, 40 suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi kanssa imuja silloin tällöin ja molemminpäin... Salaa koska ukm.Hoidatko myös kassit
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481