Joka joulu tulee 20...50€ arvoinen rc-härveli, jonka ominaisuudet ovat hinnan mukaisia, ja joka kiinnostaa kolme päivää. Nyt olisi kiinnostusta siirtyä seuravalle tasolle, mutta tietoa ei ole eikä viitsisi ostaa sikaa säkissä. Poika haluaisi katumallin RC-auton, jolla voisi driftata asfaltilla... Kuulostaa mun korviin 1.000...2.000€ eurolta... Ei onnistu mun budjetilla.
Voiko tarjouksesta tai käytettynä edes löytää muutamalla satasella peliä, joka olisi selvästi eri liigassa noiden 50€ lelujen kanssa? Noissa halpiksissa ei taida kaasussa ja ohjauksessa olla edes väliasentoja, vaan se on joko kaikki tai ei mitään. Mikä on se tekniikka, joka täytyy olla portaattomaan ohjauksen/kaasuun, löytyykö tuo tieto yleensä myynti-ilmoituksista?
Mistä aloittaa kauko-ohjattavan (RC) auton harrastus, 10-v poika ?
1
113
Vastaukset
Sori, ei mennyt suoraan oikeaan alaryhmään (RC), ketju avattu nyt myös siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813