onko tältä alkavalta kesältä kokemuksia.elokuussa menossa.kiitti kommenteista.
athena hotelli
6
355
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ok hotelli, Rodoslaista keskitasoa. Siinä hotellissa tosin on (tai ainakin oli pari vuotta sitten) kahden tasoisia huoneita: ns. superior-huoneita, jotka laitettu "viimeisen päälle" kuntoon ja sitten kunnostamattomia huoneita. Itselläni oli superior-huone ja olin tyytyväinen huoneeseen.
Aamupala on aika tavallinen muroineen ja paahtoleipineen, ei mikään erikoinen. Mutta kyllähän sillä pärjäsi. - Anonyymi
Hotelli on ok ja aamiainen hyvä. Mutta varokaa ennen vanhan kaupungin ostoskatuja olevaa Tithos cotlais baaria. Pettävät oluen koossa todella myös hinnassa 32 euroa kaksi olutta.
- Anonyymi
Athena on lähes ilmainen hotelli, ja siihen nähden erinomainen. Tasokkaammista joutuu maksamaan enemmän.
- Anonyymi
Olin kesäkuunalussa athena hotelissa.Hyvä siisti mulla oli yksiö kadulle päin aamuaurinko paistoi .Vastapäätä ravintolasta aamiainen 8 e .tässä hotelissa maksoi aamiainen 10e jos ei kuulunut matkan hintaan.Siivous pelasi hyvin keskellä kaikkea.
- Anonyymi
onko allas syvä(kin)?tallelokerot respassa varmaan?
- Anonyymi
Allas siellä on, sen syvyys riippuu henkilön pituudesta, joillekin syvä, joillekin matala. Tallelokeroista en muista, koska itse en niitä käytä, kuljetan pienet rahani mukanani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219