Ketä sinä vihaat

Anonyymi

Minä vihaan mamuja, uskovaisia ja Sipilää.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*Kuka sinä vihaat

Noin niinkun oikeeoppisesti!

• Anonyymi

Mikä lienee kotikielesi vai onko luki-luki? - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

• Anonyymi

*oikeaoppisesti

Noin niinkun oikeaoppisesti! ;)

• Anonyymi

Uskovaisia toisaalta ymmärtääkin, koska eiväthän kaikki ole kiinnostuneita siitä oikeasta tiedosta ja totuudesta mitä tiedekin parhaansa mukaan etsii. Jotkut ovat niin laiskoja, että vaan uskovat johonkin mikä tuntuu kivalta. Ennenhän uskottiin tonttuihin ja menninkäisiinkin, mutta tuskinpa kukaan enää tänä päivänä uskoo.

• Anonyymi

Jos nyt joku pitää sanoa niin minä vihaan kiusaajia mutta yleisesti ottaen en vihaa ketään uskon että kaikissa on pohjimmiltaan jotain hyvää.

• Anonyymi

Kumma kun persuja ei olla mainittu vielä tässä ketjussa? No, kohta se vakio huomiohakija trolli ainakin huomaa tämän. Se joka kyttää palstaa ja keksii joka ketjuun jotain haukuttavaa persu asiaa... Keskusteltiinpa ketjussa sit vaikka autoista tai ruoasta niin pakko kirjoittaa persut sitä ja tätä...

• Anonyymi

Tän viikon paras siltä vatipäältä oli ku se tuli tohon metrin standardisointiketjuun keuhkoomaan jotain persuista!? :D

• Anonyymi

En vihaa ketään enkä mitään, mutta tyhmät tyypit kyllä ärsyttävät joskus ankarasti. - Nm. Viha ja rakkaus ovat melkein sama asia

• Anonyymi

Tyhmästi sanottu! :/

Kts: Itseviha

• Anonyymi

En vihaa, inhoa enkä häpeä myökään itseäni, jotta mitä hittoa höliset typeryyksiäsi? - Nm. Tarkistele omiasi

• Anonyymi

Sipilää kyllä vihaa kaikki , se röyhkeä itserakas rosvo on iljetys koko maailmalle .

• Anonyymi

Ei, vain käsityskyvyttömät ja ymmärtämättömät, osaamattomat ja joutilaat vihaavat häntä. - Nm. Yritti panna järjestykseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vain käsityskyvyttömät ja ymmärtämättömät, osaamattomat ja joutilaat vihaavat häntä. - Nm. Yritti panna järjestykseen

" Sipilä myös lopetti tervehtimästä, jos häntä kritisoi.
        Henkilö oli hänelle sen jälkeen kuin ilmaa, yksi puolueen kansanedustajista kertoo."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a16f6553-b0f0-4d81-b1f1-304f9be366ac

Tämähän on selvä rikos, kiusaaminen. Tästä rikoksesta on tuomittu muitakin henkilöitä.

Tästä pitäisi tehdä rikosilmoitus.

Sipilä hyljeksi pienituloisten asioiden hoitamista.
        MTV

Minä ainakin vihaan Sipilää

• Anonyymi

Vihaan pohjoismaisen vastarintaliikkeen p.reikiä, suomen sisua ja suomen kansa ensin luuserijuoppoja.

• Anonyymi

Vihaa vaan. Se on täysin sallittua.

Lisäkysymys: Vihaatko PVL persereikiä vain siitä syystä ettei sinulla ole niihin sisäänpääsyä?

• Anonyymi

minä vihaan vihervasurinarkkareita = mädättäjäsaastaa.

• Anonyymi

Ilmastouskovaiset hiilinielupaskapuheidensa kanssa ärsyttää jumalattomasti, välillä tulee mieleen että onko jotkut menettäneet järkensä. Suomi on taantuman kynnyksellä ja porukka vouhottaa ilmastohölynpölyä.

• Anonyymi

Tuon saman porukan ääriuskonnon ja seksuaalivähemmistöjen yhtäaikainen hypetys, kun eivät tajua etteivät ne mahdu keskenään samaan taloon.

• Anonyymi

Niinpä. Perussuomalaisuus perustuu vihaan, eikä mihinkään rakentavaan.

• Anonyymi

Jep, kuten vasemmistoliitto ja vasemmisto yleensä. Lisätään siihen vielä väkivalta ja paikkojen tuhoaminen.

• Anonyymi

*PAREMPI väkivalta!

• Anonyymi

Halla-aho on Suomen vihatuin "mies".

• Se siitä suvaitsevaisuudesta =)

• Anonyymi

Suomen piilo-islamistisen tasavallan hallitus:
      Vihaaminen kielletty! ... Siperiaan!

• Anonyymi

miks vihaat mamuja
      vaikka toisaalta saatanan laiska ja itserakas paska et koskaan tehny mitään
      että ne ei ois tullu suomeen?

todellisuudessa se on sun syy että mamut on suomessa.

• Anonyymi

Kyllä sinä vihaat enimmäkseen itseäsi ja olet siinä luulossa, että oma epäonnistunut elämäsi on muiden vika.

• Anonyymi

Persuhihhulit vihaavat niin ankarasti, että viina, röökaaminen, läskiintyminen yms. vie useimmat hyvissä ajoin Ison Mestarin tykö.

• Anonyymi

Tollasta Isoa Mestaria ei ole olemassakaan!

Ja testaappas omaa suvaitsevaisuuttasi menemällä sanomaan jollekin mamulle ettei sitä ole olemassa! ;) Uskallatko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollasta Isoa Mestaria ei ole olemassakaan!

Ja testaappas omaa suvaitsevaisuuttasi menemällä sanomaan jollekin mamulle ettei sitä ole olemassa! ;) Uskallatko?

Miksei kukaan persuhihhuli (ei lasketa nyt Mestaria mukaan) opi koulussa edes suomen alkeita?

• Anonyymi

Ihminenhän vihaa toisessa ihmisessä eniten sitä mitä vihaa omassa itsessään.
      Keskityslerin Kapot on tästä hyvä esimerkki. Ne hakkasivat juutalaisia vankeja sielunsa kyllyydestä, koska vihasivat itsessään olevaa juutalaista.
      Pahimmat homo-foobikot vihaavat itsessään asuvaa pientä homoa jne...

• Anonyymi

Kerro toki lisää tuosta ”pikku-homosta”? :)
        Mikäs se sellainen on? Tykkää pikkurillistä peppureiässä, muttei välttämättä kokonaisesta ”makkarasta”? Ja se pikkurilli pitää kuulua silleen isommasti heterosti naispuoleiselle immeiselle, mutta saa olla silleen ihan hintsusti viiksenalkua? Niinkö? Vai mikähänhä?

• Anonyymi

Hävettääkö olla persu? Kyllä se nolottaa, ettei kyllä kehtaa julkisesti kertoa? Kun näkee teitä siellä toriteltallanne tulee mieleen, että kuinka noille äijäreppanoille noin kävi, ryhtyivät venäläisten juoksupojiksi ja italian hullun makaroonin kaveriksi. Olette kyllä surullinen ja huvittava näky samaan aikaan.

• Anonyymi

Sipilä vihaa köyhiä

• Anonyymi

Kaikki vihaa köyhiä, minä ainakin. Menisivät roskat töihin!

- Neuvos

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3687
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe