Minä vihaan mamuja, uskovaisia ja Sipilää.
Ketä sinä vihaat
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
*Kuka sinä vihaat
Noin niinkun oikeeoppisesti!- Anonyymi
Mikä lienee kotikielesi vai onko luki-luki? - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin
- Anonyymi
*oikeaoppisesti
Noin niinkun oikeaoppisesti! ;)
- Anonyymi
Uskovaisia toisaalta ymmärtääkin, koska eiväthän kaikki ole kiinnostuneita siitä oikeasta tiedosta ja totuudesta mitä tiedekin parhaansa mukaan etsii. Jotkut ovat niin laiskoja, että vaan uskovat johonkin mikä tuntuu kivalta. Ennenhän uskottiin tonttuihin ja menninkäisiinkin, mutta tuskinpa kukaan enää tänä päivänä uskoo.
- Anonyymi
Jos nyt joku pitää sanoa niin minä vihaan kiusaajia mutta yleisesti ottaen en vihaa ketään uskon että kaikissa on pohjimmiltaan jotain hyvää.
- Anonyymi
Kumma kun persuja ei olla mainittu vielä tässä ketjussa? No, kohta se vakio huomiohakija trolli ainakin huomaa tämän. Se joka kyttää palstaa ja keksii joka ketjuun jotain haukuttavaa persu asiaa... Keskusteltiinpa ketjussa sit vaikka autoista tai ruoasta niin pakko kirjoittaa persut sitä ja tätä...
- Anonyymi
Tän viikon paras siltä vatipäältä oli ku se tuli tohon metrin standardisointiketjuun keuhkoomaan jotain persuista!? :D
- Anonyymi
En vihaa ketään enkä mitään, mutta tyhmät tyypit kyllä ärsyttävät joskus ankarasti. - Nm. Viha ja rakkaus ovat melkein sama asia
- Anonyymi
Tyhmästi sanottu! :/
Kts: Itseviha - Anonyymi
En vihaa, inhoa enkä häpeä myökään itseäni, jotta mitä hittoa höliset typeryyksiäsi? - Nm. Tarkistele omiasi
- Anonyymi
Sipilää kyllä vihaa kaikki , se röyhkeä itserakas rosvo on iljetys koko maailmalle .
- Anonyymi
Ei, vain käsityskyvyttömät ja ymmärtämättömät, osaamattomat ja joutilaat vihaavat häntä. - Nm. Yritti panna järjestykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vain käsityskyvyttömät ja ymmärtämättömät, osaamattomat ja joutilaat vihaavat häntä. - Nm. Yritti panna järjestykseen
" Sipilä myös lopetti tervehtimästä, jos häntä kritisoi.
Henkilö oli hänelle sen jälkeen kuin ilmaa, yksi puolueen kansanedustajista kertoo."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a16f6553-b0f0-4d81-b1f1-304f9be366ac
Tämähän on selvä rikos, kiusaaminen. Tästä rikoksesta on tuomittu muitakin henkilöitä.
Tästä pitäisi tehdä rikosilmoitus.
Sipilä hyljeksi pienituloisten asioiden hoitamista.
MTV
Minä ainakin vihaan Sipilää
- Anonyymi
Vihaan pohjoismaisen vastarintaliikkeen p.reikiä, suomen sisua ja suomen kansa ensin luuserijuoppoja.
- Anonyymi
Vihaa vaan. Se on täysin sallittua.
Lisäkysymys: Vihaatko PVL persereikiä vain siitä syystä ettei sinulla ole niihin sisäänpääsyä? - Anonyymi
minä vihaan vihervasurinarkkareita = mädättäjäsaastaa.
- Anonyymi
Ilmastouskovaiset hiilinielupaskapuheidensa kanssa ärsyttää jumalattomasti, välillä tulee mieleen että onko jotkut menettäneet järkensä. Suomi on taantuman kynnyksellä ja porukka vouhottaa ilmastohölynpölyä.
- Anonyymi
Tuon saman porukan ääriuskonnon ja seksuaalivähemmistöjen yhtäaikainen hypetys, kun eivät tajua etteivät ne mahdu keskenään samaan taloon.
- Anonyymi
Niinpä. Perussuomalaisuus perustuu vihaan, eikä mihinkään rakentavaan.
- Anonyymi
Jep, kuten vasemmistoliitto ja vasemmisto yleensä. Lisätään siihen vielä väkivalta ja paikkojen tuhoaminen.
- Anonyymi
*PAREMPI väkivalta!
- Anonyymi
Halla-aho on Suomen vihatuin "mies".
- Anonyymi
Suomen piilo-islamistisen tasavallan hallitus:
Vihaaminen kielletty! ... Siperiaan! - Anonyymi
miks vihaat mamuja
vaikka toisaalta saatanan laiska ja itserakas paska et koskaan tehny mitään
että ne ei ois tullu suomeen?
todellisuudessa se on sun syy että mamut on suomessa. - Anonyymi
Kyllä sinä vihaat enimmäkseen itseäsi ja olet siinä luulossa, että oma epäonnistunut elämäsi on muiden vika.
- Anonyymi
Persuhihhulit vihaavat niin ankarasti, että viina, röökaaminen, läskiintyminen yms. vie useimmat hyvissä ajoin Ison Mestarin tykö.
- Anonyymi
Tollasta Isoa Mestaria ei ole olemassakaan!
Ja testaappas omaa suvaitsevaisuuttasi menemällä sanomaan jollekin mamulle ettei sitä ole olemassa! ;) Uskallatko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollasta Isoa Mestaria ei ole olemassakaan!
Ja testaappas omaa suvaitsevaisuuttasi menemällä sanomaan jollekin mamulle ettei sitä ole olemassa! ;) Uskallatko?Miksei kukaan persuhihhuli (ei lasketa nyt Mestaria mukaan) opi koulussa edes suomen alkeita?
- Anonyymi
Ihminenhän vihaa toisessa ihmisessä eniten sitä mitä vihaa omassa itsessään.
Keskityslerin Kapot on tästä hyvä esimerkki. Ne hakkasivat juutalaisia vankeja sielunsa kyllyydestä, koska vihasivat itsessään olevaa juutalaista.
Pahimmat homo-foobikot vihaavat itsessään asuvaa pientä homoa jne...- Anonyymi
Kerro toki lisää tuosta ”pikku-homosta”? :)
Mikäs se sellainen on? Tykkää pikkurillistä peppureiässä, muttei välttämättä kokonaisesta ”makkarasta”? Ja se pikkurilli pitää kuulua silleen isommasti heterosti naispuoleiselle immeiselle, mutta saa olla silleen ihan hintsusti viiksenalkua? Niinkö? Vai mikähänhä?
- Anonyymi
Hävettääkö olla persu? Kyllä se nolottaa, ettei kyllä kehtaa julkisesti kertoa? Kun näkee teitä siellä toriteltallanne tulee mieleen, että kuinka noille äijäreppanoille noin kävi, ryhtyivät venäläisten juoksupojiksi ja italian hullun makaroonin kaveriksi. Olette kyllä surullinen ja huvittava näky samaan aikaan.
- Anonyymi
Sipilä vihaa köyhiä
- Anonyymi
Kaikki vihaa köyhiä, minä ainakin. Menisivät roskat töihin!
- Neuvos
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151