Esittää duunareja(vaikka puolue lähinnä kokoomusta kuvitteellisissa varjohallitusmuodostelmissaan) ja esittää, että se ajaisi vastustusta älyttömiin EU:n normeihin , Oulussa kului 11miljoonaa direktiivin vastaisien katulamppujen uusintaan tarviikohan ostaa uusi kahvinkeitin, kun ei mene itsestään päältä. Nimenomaan PS kannattaa em. normeja puolueohjelmallaan PS kannattaa EU jäsenyyttä, koska näkee siinä eräitä hyviä puolia(mitähän) puolueohjelmassaan? Ja em. kok. mitä on lähinnä on rkp:n ohella EUmyönteisin puolue niin ei pitäisi olla lähellä kokkeria, jos todella ajaisi em. mainosduunarien mainossanoja!
PS:n EU-vaalimainos törkeän valheellinen
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Populistit ovat nostamassa kannatustaan EU-vaaleissa, joten meppipaikkaa pukkaa. Italian Matteo Salvini puuhaa uutta oikeistopopulistien ryhmää europarlamenttiin. Ihmekös jos unioni ei olekaan "enää niin paha juttu". Vallalla ja sen saamisella on ihmeellisiä vaikutuksia.
Kas näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin. - Anonyymi
Euroopan unionista sovjet union. Sitä persut ajavat Putinin asialla.
- Anonyymi
Aloittajalla pallo hukassa.
Työmies Putkosen ja sahuri Teuvo Hakkaraisen ajatus maailma on
kaukana Ääri oikeisto kokoomuksen aatteesta.
Nämä ikään-kuin esimerkkinä.- Anonyymi
Alkiolaista köyhän asiaa pitää myös ajaa käytännössä
Kepu on alkiolainen enää muistopuheissa ja pyhäinjäännösten edessä nyökkäilyssä
Vastaajalla on pallo hukassa, puolueohjelman päättävät puoluekokous ja puolueen kannattajajäsenet ei yksittäiset sahurit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294