anteeksi äiti, että olet minun takiani joutunut itkemään, että olen puhunut sinun kauniista lapsestasi kamalia asioita. Anteeksi etten koskaan osaa olla sellainen kuin ihmisen pitäisi, sellainen kun sinä haluaisit. Olen pahoillani etten ole elämästäni kertonut, silloin saattaisit jopa ymmärtää.
Anteeksi isä, etten ikinä ole riittänyt. Anteeksi että olet joutunut pettymään.
Olen pahoillani etten ole pyytänyt teiltä apua silloin kun olisin sitä tarvinnut. Nyt on jo liian myöhäistä.
Anna anteeksi sisko että olen sinua kohtaan ollut niin kamala, olen uhannut ja latistanut sinua vain siksi että minulla on huono olla. Anteeksi että kaiken kurjuuteni ja vihani olen kohdistanut sinuun, heikompaan.
Anteeksi että olen käyttäny kiltteyttäsi ja hyväksynnäntarvetta itselleni hyödyksi. Anteeksi että suljen sinut elämästäni ja olen sinulle ilkeä.
Anteeksi veljeni, että en ole ollut tarpeeksi viisas ymmärtääkseni sinun maailmaasi, sinun ajatuksiasi. Pyydän anteeksi.
Voisitteko te antaa minulle anteeksi. Itse en siihen pysty. Olen pahoillani että minun maailmani on minusta tällaisen tehnyt.
you will never know..
paha
1
460
Vastaukset
- -kada-
Voisitko alkaa muuttaa elämääsi pikkuhiljaa.
Ajattele tulevaisuuttasi joka on sellainen kuin miksi sen teet.
Älä hyväksy lähellesi sellaisia ihmisiä jotka eivät ole hyväksi sinun omalle elämällesi.
Hyvää PÄÄSIÄISTÄ ja mukavaa kevättä sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096