Helsingin yliopiston ylioppilaskunta erotti persujen opiskelija järjestön.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006115816.html
Syy oli taas tuttu. Halla-aho juoksee pakoon!!! Sivarista ei ole johtajaksi.
Nyt persujen nuorisäätiö erotettiin
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aha!
HYY on siis sitä mieltä että se onkin jotenkin epäluonnollista että valkoihoisenemmistöisen Euroopan yliopistoista valmistuu valkihoisia tieteentekijöitä? Muuttuuko niiden opiskelijoiden väri kenties siinä opintojen aikana, vai kuinka? :)
Ja tollasella logiikallako noista tyypeistä sitten tulee meidän tulevaisuuden tieteentekijöitä?! :/
Ei hyvä heilu! :/ - Anonyymi
Ainoa oikea ratkaisu!
- Anonyymi
Joka persu hävetköön!
- Anonyymi
Alkavat kohta olemaan jo demareitten tasolla, ei hyvä.
- Anonyymi
Helsingin yliopisto ei ole enää suomalainen yliopisto
- Anonyymi
Onko persuissa yliopiston opiskelijoita? Ei voi olla totta! Ei varmaan montaa.
- Anonyymi
Laura näyttää keinot joilla pärjää...
- Anonyymi
Ei, ketään muuta ei yliopistosta koskaan selviä, kuin demarit.
- Anonyymi
Ööö!?
Monessa yliopistossa on perussuomalainen professori opettajanakin, joten: Mistäs kiven alta sä just kömmit? - Anonyymi
Tapaus kuitenkin osoitaa, että vihervasemmisto on yliopistolla vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö!?
Monessa yliopistossa on perussuomalainen professori opettajanakin, joten: Mistäs kiven alta sä just kömmit?Höpöhöpö! Jyväskylässä saattaa olla yksi kahjo, mutta ei ollut ainakaan Joensuussa yhtään persuproffaa. En ole moista kuullut kyllä muualtakaan.
- Anonyymi
Kerro yhden persuproffan nimi - varma tieto?!?
- Anonyymi
Yliopisto opettaa analyyttiseen asioiden tutkimiseen. En oikein usko, että kolmantena vuonna on enää yhtään persua, jos ovat oikeasti opiskelleet.
Ensimmäisenä tulee mieleen yliopisto-sanasta joukkoviestintä- ja journalismiopetus ja suomalaiset toimittajat.
Tuskinpa erottaminen jäytää muuten kuin periaatteellisella tasolla ja mielestäni HYY:n talousjohtokunta toimi äärisuvaitsemattomasti, mutta se nyt ei kai kenellekään tullut yllätyksenä.- Anonyymi
Natsit saavat mitä ovat tilanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit saavat mitä ovat tilanneet.
Niin saivat! Juutalaisista vapaan isänmaan! ;) :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saivat! Juutalaisista vapaan isänmaan! ;) :D
Kysy asiasta Huhtasaarelta.
- Anonyymi
Rasismia persuja kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135