Kun Rinne mainitsi Afrikkaan rahanpumppaamisesta niin JH-A:n olisi kannattanut todeta että ne rahat todennäköisemmin menevät vain paikallisille gepardihatuille.
Halla-aho olisi voinut sanoa rajumminkin Afrikan avustamisesta
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu jänniä visioita niillä todellakin tuntu olevan ”pysäyttää” Afrikan väestöräjähdys!? :/
Koska sen väestöräjähdyksen on aiheuttanu juurikin se, et me länkkärit elätetään se Afrikan väestö. Niin eikös nää puupäät ehdota et niitä tulis elättää vielä entistäkin suuremmalla rahakasalla! Joka pelkän EUn osalta tais olla muutes sama kuin koko Suomen valtion vuosibudjetti! Miettikääpäs sitä!
Joka ei kyllä mun logiikalla mitenkään ainakaan ehkäise, tai edes hidasta, tota väestöräjähdystä, vaan ainoastaan kiihdyttää sitä!
Tää maailma tulee tuhoutumaan, ei suinkaan meidän tolkun ihmisten takia, vaan noiden hyödyllisten idioottien takia! :/ - Anonyymi
Halla-Jussi on vihdoin tullut muiden puolueiden kannalle, kuten esimerkiksi eu:sta eron suhteen.
Heti alusssa oli yksimielinen rkp:n Henrikssonin kanssa. Ihme kun eivät halineet toisiaan. vaikuttaa maallikon mielestä siltä, ettei puolen vuosisataa jatkunut rahan lappaaminen Afrikkaan ole johtanut kuin väestönkasvuun. Ja vaikka Essayah kovin kauniisti yritti kertoa kristillisten järjestöjen tekemästä ruohonjuurityöstä tyttöjen ja naisten koulutuksen puolesta, niin se on kuin kirpun pissa Välimeressä.
Juurisyy on kansainväliset suuryhtiöt, jotka varastavat Afrikan luonnonvarat ja lopun hoitaa Afrikan maiden korruptio. Hiukan naiivin ideologista ostaa reilunkaupan banaaneja ja kahvia samaan aikaan kun öljy-yhtiöt pumppaavat maanosan öljyt itselleen, tuhoaa luonnon ja pohjavedet ja kaivaa malmit ja jalokivet orjatyövoimalla mitättömillä korruptiokorvauksilla hallinnon herrojen taskuun. Afrikka on vauras manner, mutta kansa ei kykene pitämään puoliaan ja nyt elinkelvottoman mantereen ihmiset siirtyvät paremman elämän toivossa Eurooppaan.Anonyymi kirjoitti:
Juurisyy on tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=mtsa0MT2H4INo... yritin olla diplomaattinen ja sanoa, etteivät kykene pitämään puoliaan...
- Anonyymi
Kiinalaiset laittavat nuo laiskat ukot töihin. Jos työ ei maita tai se on liian hidasta tulee keppiä perseille. Länsimaat sen sijaan korruptoivat gepardihatut ja avustusrahoista osa valuu länsimaisille yhtiöille.
- Anonyymi
Sama pitää tehdä suomalaisille laiskoille ukoille.
Tykkäävät maata ja yhteiskunta elättää, että jaksavat itkeä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252