Laadukas kirjoitus hesarissa aiheesta. Persut ovat venäläismielisiä jopa maanpetturuuteen asti. Kolumnistilta tosin unohtui persujen helmoissa pyörivä kielletty "vastarintaliike", joka avoimesti ajoi Suomen valtion hajottamista ja nykyisen Suomen alueen liittämistä osaksi Ruotsia.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006116931.html
Peruspetturit Venäjän asialla
11
<50
Vastaukset
"Äänestä Suomi takaisin (osaksi Venäjää)! Perussuomalaiset."😁
- Anonyymi
Äänestä Suomi takaisin 1930-luvulle, sitten myöhemmin pakitamme vielä 1830-luvulle.
T: Peruspetturit Anonyymi kirjoitti:
Äänestä Suomi takaisin 1930-luvulle, sitten myöhemmin pakitamme vielä 1830-luvulle.
T: PeruspetturitArvokas ajatus - kunhan ei sentään Ruåtsin vallan aikaan...
- Anonyymi
Kränkkymaakari kirjoitti:
Arvokas ajatus - kunhan ei sentään Ruåtsin vallan aikaan...
No ne persujen helmaluteethan tosiaan haluaisivat takaisin 1730-luvulle.
Anonyymi kirjoitti:
No ne persujen helmaluteethan tosiaan haluaisivat takaisin 1730-luvulle.
Joku mainitsi jopa Pähkinäsaaren Rauhan 1323 rajat...
- Anonyymi
Kränkkymaakari kirjoitti:
Joku mainitsi jopa Pähkinäsaaren Rauhan 1323 rajat...
Persut haluavat Suomen takaisin kivikaudelle luulen.
- Anonyymi
Arto Luukkanen oli ennen Putinin ja hänen hallintonsa ankara kriitikko ja nyt onkin putinisti. Uhkailtiinko hengenmenolla.
- Anonyymi
Mikä lie totalitarismia ihannoiva ja länsimaista kulttuuria vihaava kypäräpääpappi taas. Ja "yllättäen" peruspettureiden riveissä.
- Anonyymi
Minkälaisia rangaistuksia teistä olisi sopivaa langettaa näille peruspettureille? Nykyaikaiset länsimaiset eivät varmaankaan olisi sopivia, koska peruspetturi halajaa muinaisuuteen. Itse ajattelin teilausta ja piinapenkkiä.
- Anonyymi
Koko konkkaronkkan lähettäminen junalla tavaravaunussa Siperiaan. Ilman paaluumahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko konkkaronkkan lähettäminen junalla tavaravaunussa Siperiaan. Ilman paaluumahdollisuutta.
No sehän olisi kyllä hyvä. Luulen vaan ettei Venäjä ota vastaan ongelmajätettä. Putinille muutenkin sopii että nämä peruspetturit veljespuolueineen mädättävät Eurooppaa sisältä käsin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108