Mediaa seuranneena olen tullut tähän johtopäätökseen. Myös kuvituksessa on käytetty Jallussa paremmin mielikuvitusta, vaikka itse artikkelit ovatkin lehden parasta antia.
Vanhat Jallut parempia kuin uudet mv-lehdet
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jallu ja Kalle oli molemmat hyviä lukulehtiä. Etenkin Kallessa oli mielenkiintoisia juttuja, pakinoita ja sarjiksia yms. Miestenlehdet oli hyvä, tietopitoisempi vastapaino naistenlehdille.
Mikähän siinä onkin, että naiset ovat suhteessa enemmän kiinnostunut kaikesta naistenlehtihömpästä ja miehet taas enempi yhteiskunnallisista asioista/-ilmiöistä, politiikasta yms. oikeista asioista.
Tästä huolimatta politiikan toimijoita valittaessa, naisille vaaditaan 50/50 -tasa-arvoa.Minulla on paskis täynnä pillulehtiä. Myös käsivoidetta ja talouspaperia on riittävästi.
- Anonyymi
Miksi vertaat "uusiin" mv-lehtiin , kun kerran on vain yksi MV-lehti....????
- Anonyymi
Kirjoitettu ehkä pienellä sen vuoksi että verrataan sen tyylisiin julkaisuihin? Monethan meistä ovat "mattimeikäläisiä".
- Anonyymi
Ainut ongelma Jallussa ja Kallessa oli, että ne yrittivät tyrkyttää Suomen kansalla demarien seksuaalisesti löysää maailmankatsomusta. Ei oikein kolahtanur porvariin.
Jallun ja Kallen levikki romahti samaa tahtia kuin SDP:n kannatus.- Anonyymi
Vaan enää ei taitais moinen moraalittomuus tai mikään muukaan koplaus paljon hetkauttaa.
- Anonyymi
Sinä "luitkin" Pelimiestä ja onanoit.
- Anonyymi
Tarkoittanet SDP:n puolueohjelmaa?
- Anonyymi
Tottahan tuo on, ja Kallet, kun niissä on ne gay sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081