Olen kissoineni muuttamassa asunnostani pois. Haluaisin jättää paikat madollisimman puhtaaseen kuntoon seuraavia asukkaita varten.
Onko jotain erityisiä puhdistusmenetelmiä/ -välineitä joita kannattaisi käyttää?
karvat pois
3
365
Vastaukset
- Noh?
Eipä näy ehdotuksia tulevan. Valittaa kyllä osataan.
Kyllähän tuon arvasi.- ontehä
Kissojen pölyn puhdistaminen, on kertakaikkisen vaikeaa. Minä yksinkertaisesti yritän aina tarkistaa isännöitsijältä millainen perhe on asunnossani ennen asunut.
Voit kokeilla ilmanputsaria ja himosiivousta, mutta mutta...Kissa pölyt ovat niitä tiukimmassao olevia. Yritä pyyhkiä koskealla ja nihkeillä kangasliinoilla seiniä myöten. Kissan karvat ei muuten oo niitä pahimpia, vaan kissan ihopöly ja pissasta tuleva pöly. Nämä menevät listojenkin taakse. Valitan valittamistani, mutta ei kertakaikkiaan voi auttaa kuin vähäsen. - kissaihminen
ontehä kirjoitti:
Kissojen pölyn puhdistaminen, on kertakaikkisen vaikeaa. Minä yksinkertaisesti yritän aina tarkistaa isännöitsijältä millainen perhe on asunnossani ennen asunut.
Voit kokeilla ilmanputsaria ja himosiivousta, mutta mutta...Kissa pölyt ovat niitä tiukimmassao olevia. Yritä pyyhkiä koskealla ja nihkeillä kangasliinoilla seiniä myöten. Kissan karvat ei muuten oo niitä pahimpia, vaan kissan ihopöly ja pissasta tuleva pöly. Nämä menevät listojenkin taakse. Valitan valittamistani, mutta ei kertakaikkiaan voi auttaa kuin vähäsen.Arvelinkin, että ainakin herkimmin oireilevat kysyvät, mutta ainahan ei-allergisillakin voi olla allergisia ystäviä. Kurjaa, jos heidän täytyy vältellä vierailuja.
OK, yritän pyyhkiä kunnolla. Kaikki seinät ei ole tapetoituja, joten kestävät kosteallakin pyyhkimisen. Pissalla käyvät parvekkeella, joten toivottavasti pölyt on menneet tuulen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219