Ilmamäärämittarin pesuohje?

Audi, Passat

Näin jossain täällä ohjeen ilmamäärämittarin pesuohjeesta. Jouduin lähtemään ulos ja nyt en löydä sitä. Jos jollain ystävällisellä sielulla sellainen löytyisi, olin kovasti kiitollinen.

9

2862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pese

Audi, Passat autoissa on markkinoiden halvin kuumalanka ilmamäärämittari jota ei kyllä kannata mennä pesemään, niitähän meneen muutenkin rikki. Jos täältä kyselet neuvoja niin kyllä kannattaa jättää ilmamäärämittarin "huolto" ammattimiehille!!

• yli 300€

Mulla ei ole sellasia rahoja, pitää kai etsiä vanha mersun nokileka. Ei kun ajelee vaan.

• alavuuden
        yli 300€ kirjoitti:

Mulla ei ole sellasia rahoja, pitää kai etsiä vanha mersun nokileka. Ei kun ajelee vaan.

diiselivelholle , ne on bocshhin vehkeitä kaikki tyynni , joku mersun malli käy kunhan viilaa kannakkeesta pikkasen pois !

On vaan kolme kertaa halvempi !

• alavuuden kirjoitti:

diiselivelholle , ne on bocshhin vehkeitä kaikki tyynni , joku mersun malli käy kunhan viilaa kannakkeesta pikkasen pois !

Jos et nyt valehtele, niin käyn heti ostamassa rekkakuorman!

Jo yhden kerran halvempi on ilmainen.

Jos alkuperäinen maksoi sen 300 € ja tämä on kolme kertaa halvempi, saan sen siis ilmaiseksi ja vielä 600 € rahaa näppiin! Ostamalla rekkakuormallisen näitä elän leveästi loppuikäni vaikka itse laitteet lahjoittaisinkin tarvitseville.

Tulikohan nimimerkillä nyt kirjoitettua sitä itseään?

• ....
        sitroen kirjoitti:

Jos alkuperäinen maksoi sen 300 € ja tämä on kolme kertaa halvempi, saan sen siis ilmaiseksi ja vielä 600 € rahaa näppiin! Ostamalla rekkakuormallisen näitä elän leveästi loppuikäni vaikka itse laitteet lahjoittaisinkin tarvitseville.

soitappa diiselivelholle ja varaa aika !

Sen ns. ilmamassa-anturin voi myös korjata ... kuulemma poraamalla suora reikä määrätystä paikasta läpi , samalla saadaan se hiukan valehtelemaan koneelle olennaisia tietoja , ainut muutos on et se naku kehittää pikkasen tehoja lisää ...

Mulle se sano et sit kun merkkiliikkeessä todetaan ilmamassa-anturi sököks ni elä missään tapauksessa heitä sitä roskiin , se todella on asiantuntijan käsissä iisisti korjatavissa !

Älä kysy mistä ja miten porataan , kysy alavudelta ja eikun rekkaa vuokraamaan !

Kaverille on n. 2 viikon jonot yleensä mut varaat sen ajan sit etiäpäin !

Tää on muuten just se hemmo joka tappeli AKEA vastaan muistaakseni oikeudessa asti koska hänen ja monen muunkin mielestään ake kiusaa järettömälä ja mihinkään perustamattomalla savutustestillä nakukansalaisia !

Yleensä auton syyni hällä alkaa niin et kytketään kannettava autoon piuhalla ja ajetaan pikkunen lenkki maantiellä , internetistä päivittää alan parhaat ohjelmat testeriin ... älä kysy enempää , kysy alavudelta !

Täällä ei yhteystietoja saa jaella , kyl ne akselilla seinäjoki , alajärvi tietää pajan ja isännän , kysyt mistä alan liikkeestä vaan !

Perehtynyt lähinnä MB:n dieseltekniikkoihin mut kaikki muutkin nakut menee !

Teki muuten maksutta kaverin upouuteen 2004 audi a6 TDI malliin sellasen kunnollisen savutustestin , tosin aken kaavan mukaan , kaveri kun väitti et nää nykynakut on niin puhtaita et mitään ei tule putkesta ! reilun 40 polkasun jälkeen savutustesteri näytti savulukemaks yli kuutta , auto olis jo paljon ennen sitä ollu ajokiellossa lukemien perusteella ! Anto kaverille lumilapion kouraan ja sano et kolaa noi noet tonne penkalle ettei kengistä hallin lattia paskaannu , oli meinaan aikamoinen ala hangesta mustana audin takana ...

• miten laskee
        sitroen kirjoitti:

300 euron tuote on mun mielestä ainakin 100 egee jos se kerran on 3 kertaa halvempi !

Tietty jos näsäviisas haluaa olla ni sitten ?

• TDii
        alavuuden kirjoitti:

itse hommasin Tdi 90heppaseen (AGR) tuon mesen mittarin 66.50€ motonetissä.. etisppä aiheesta tieto ultimatevw ja seatclubfinlandin sivujen keskustelupalstoilta. hyvin on toiminut nyt 45tkm!!

• miten laskee kirjoitti:

300 euron tuote on mun mielestä ainakin 100 egee jos se kerran on 3 kertaa halvempi !

Tietty jos näsäviisas haluaa olla ni sitten ?

ja maalataan punaiseksi?
        Matematiikka on siitä metka aputiede, että sitä tarvii joka päivä. Lieneekö joku viisastelija niitä joukko-oppia opiskelleita, kun näkyy arkielämän matikka jääneen oppimatta?

Jos tuote maksaa paikassa A 300 rahaa ja paikassa B 100 rahaa, on hintojen ero 200 rahaa. Ollaanko samaa mieltä tähän asti?

Nyt seuraavaksi todetaan, että paikassa B oleva tuote on 200 rahaa halvempi kuin paikassa A.

Seuraavaksi pitää päättää mitä verrataan mihin. Siis paikan B tuote on halvempi KUIN paikan A tuote. Eli se mihin verrataan on paikan A tuote joka oli siis se 300 rahaa.
        Tähän verrataan sitä rahaa, jonka verran tuote on paikassa B halvempi kuin paikassa A.
        Tuote on siis 200 rahaa halvempi kuin paikan A tuote, joka maksoi 300 rahaa.

Prosenteissa A:n tuote maksoi siis 100 % ja B:n tuote maksoi 33 % A:n tuotteen hinnasta eli oli 67 % halvempi.
        Joko alkaa kirkastumaan?
        Onhan 67 % sentään ihan eri asia kuin 300 %, vai mitä?

Tämä siis pelkästään kansakoulun oppimäärällä laskettuna.
        Parin muunkin koulun päästötodistukset löytyy ja niissä molemmissa sitroenin matikan arvosana ilmaistaan kahdella numerolla.

• Volski

Elektroniikan puhdistus sprayllä, maksaa 4-5€ pullo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe