Missä ovat auttajat nyt?

Anonyymi

Missä ovat ne lukuisat auttajat jotka tässä pari vuotta sitten auttoivat tänne tulevia perheitä? Pesivät huoneistot lattiasta kattooon.Sisustivat ja hankkivat huonekalut,että perheillä olisi hyvä asettua tänne.Huomio, että tänne tulee vieläkin uusia lapsi perheitä mutta auttaminen ei enään kiinnosta yhtään ketään. Ei ole näkynyt auttavaa kättä enään,miksi??

4

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä auttajia ovat ihan saatavilla, mutta ei ole enää niin yksinkertaista saada tietää, kuka tarvitsisi apua! Enää ei saa antaa minkäänlaisia tietoja henkilöistä, itse pitää olla aktiivinen ja ilmottautua! Alkaa tuntua jo ihan hullulta tämä uusi laki, näistä tietojen saamisista! Ihan on salaista nykyään, vaikeuttaa monia arkisiakin juttuja
      myös vapaaehtoistyötä!

• Anonyymi

Hölöpön pölöppöä.Kuka sitä kerjuulle lähtee? Menisitkö ite? Kyllä se on teidän hyväntekeväisyyden asia selvitäää ketä tänne muuttaa ja tarjota apua.Mut eihän se teitä enää kiinnosta. Kaikki tietää jos tänne uusia ihmisiä tulee. Heille voi tarjota apua ihan fb tai kunnan sivuillakin. Mut eipä siellä ketään enää näy..

• Anonyymi

Minäkin sanon, että hölöpön, katsoppa peiliin, oletko itse tehnyt näin? Nyt puhut ilman "parempaa tietoa"! Oletko mukana jossain yhteisössä tai yhdistyksessä, kyllä siellä porukalla näitä asioita mietitään! Ei se ole kerjuuta, jos apua pyytää! Kyllä kunnassakin ohjataan puolin ja toisin, näitä vaihtoehtoja, mitä on tarjolla! Ei kaikki tahdo olla näissä medioissa, jos tiedät apua tarvitsevan, on sinunkin velvollisuus auttaa lähimmäistä tai ohjata hänet avun piiriin! Tee itse, niinkuin toivoisit toistenkin tekevän, sitä on niin helppo arvostella näin!

• Anonyymi

Minä teenkin niin.Mut kuten sanoin,kela auttaa minkä auttaa. Ja loput joudutaan kerjäämään tai olemaan ilman. Olen myös kuullut että kaikkia ei auteta,ei edes esitetä.Oletetaan vaan että sinne sos luukulle jokainen lähtee kerjäämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe