Ainakin itse tykkään isommasta

Anonyymi

Omalla kohdaltani voin sanoa nauttivani kohtuu kokoisesta kalusta. Miehelläni on noin 10cm kokoinen kalu johon olinkin pari vuotta ihan tyytyväinen. Eihän itselläni ollut muusta kokemustakaan. Töissä kuuli kyllä muilta juttuja miten iso jollakulla miehellä on. Pikku hiljaa alkoi itsekkin miettiä miltähän isompi kalu tuntuisi, mietin sattuisiko isompi kalu yhdynnässä. Viimein päätin että se selviää vain kokeilemalla. Lähdimme työporukan kanssa risteilylle. Ilta johti siihen että päädyin yhden vanhemman työkaverin kanssa sänkyyn. Säikähdin ensin kun näin hänen kalun seisovan siinä edessäni. Näytti niin paljon isommalta ja paksummalta kuin miehelläni. Aluksi jännitin ihan kamalasti, onneksi kaveri oli osaava ja rauhallinen. Se tunne kun iso kalu työntyi mun sisään oli jotain vaan niin upeeta, en voinut enää muuta kun nauttia siitä. En edes tajunnut ettei kaveri ollut laittanut kumia ennenkuin laukesi mun sisään. Hävetti kun jälkeenpäin ajattelin että en edes voi laittaa kännin piikkiin mitä olin tehnyt. Pettänyt omaa aviomiestä, saanut kokeilla miltä isompi kalu tuntuu ja antanut toisen miehen laueta sisääni. Oman miehen pieni kulli ei enää tuntunutkaan riittävän. Olemme vielä naimisissa, tosin seksiä harrastan myös parin miehen kanssa satunnaisesti..

14

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni on kokemusta myös pieni kullisesta kundista. Muuten ihan tosi mukava ja hyvännäköinenkin, mutta seksi oli mikä sai suhteen loppumaan. Kun näin ekan kerran kundin kalun, ajattelin miten voi olla noin pieni aikuisella miehellä. Ei tullut mitattua mutta varmaan alle kymmensenttinen. Olin tottunut isompiin vehkeisiin jo nuoresta pitäen. Seksistä ikään kuin jäi puuttumaan jotain sen pienen kullin takia. Eikä sekäään parantanut asiaa yhtään että kundilta tuli aina tosi nopeasti. Kahden minuutin suoritus oli varmaan hänen mielestään maraton pano.. Nykyisellä kundikaverilla on ihan ok kokoinen kalu ja seksistä nauttii ihan kunnolla. Tämä ei tarkoita etteikö pienellä kullilakin pärjäisi, ei vaan ollut mua varten..

• Anonyymi

Huoraamiseksihan tuo menee,jos paneskelet muiden kanssa ukkosi tietämättä...
      Itse olen taas koittanut ehdotella yhteiseksi ’tuttavaksi’ vanhempaa tukevaoksaista ja kestävää miestä,kun oma ’anti’ on vaan 14/4,5 ja n.10nen työntöä... um53hki

• Anonyymi

Kotkan sissy slut tykkää isosta mustasta;) sexitreffit ilnoitus!! 18cm oltava vähintään!!;€

• Anonyymi

Janne kotkasta juhli ruududsa lätkä kultaa 5isosta mielin spermat ja yhdeltä eekerilräkin ,nam!!!2pani jsnnea tyttönä ja isoimman kyrvän tapasin valkoisen ja hyvä et mahtu suuhun ja oli kiva runksta ja mun prtse on tehty isojen pantavax videoissa mustaa kotkasta!!!???

• Anonyymi

Kyllä sentit on miehen mittari ja pieni muna saa tyttönä ujeltaaa ja valittaa..mä tykkään siitä;) jakoon sissy

• Anonyymi

Delaa pelle

• Anonyymi

Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa

• Anonyymi

Aloittajalla on joku fiksaatio pienistä kulleista, kun eri tarinoihin sen aiheen keksii uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

Jotta olisit toiminut oikein miestäsi kohtaan ni olis sun pitäny asiasta miehelle sanoa jotta hän olisi itse voinut päättää haluaako olla kaltaisesi naisen kanssa ja kännin piikkiin voi laittaa korkeintaan muistamattomuuden jopa teidän naisten mielestä itse vastaavassa tilanteessa päättäsin suhteen mu kaikki meistä ei ole yhtä kylmiä ja voin luvata että kukaan ei ikinä tule olemaan ainakaan täsmälleen samanlainen kuin minä

• Anonyymi

Ota huomioon, että jos miehelläsi on pieni kalu silloin muinen miesten kanssa naiminen ei ole pettämistä. Tästä kyllä Raamatussa selvästi sanotaan. Piet. psalm 12:4-7.

• Anonyymi

Kuka ei isosta munasta pitäisi?

• Anonyymi

Tottahan tämä, sen takia en kehtaa omalla 14cm kyrvällä yhtäkään naista kiusata

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe