Hei,oon nyt viitisen vuotta miettinyt ja pohtinut sopivaa rotua itselleni ja td on yksi hyvä vaihtoehto :) Muita on staffi,dalmis ja dobermanni. Dogeissa mua kiehtoo niiden koko,väritys ja luonne. Ovat lempeitä jättiläisiä,joskin jääräpäitä ja vahtiviettisiä :) Onko suositella hyvää keennelliä jossa kasvatetaan mustia ja/tai brindlejä doggeja :) ?
Great dane harkinnassa
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Valitse doggisi vastuulliselta kasvattajalta, joka on tutkinut vanhemmista enemmän kuin minimivaatimuksien verran terveyttä. Sydänultra tulee rekisteröinnin ehdoksi ensi kuun alussa, ja silti ihmiset käyttävät huoletta (kiireellä?) vain kuunneltuja koiria. Lonkat mieluiten keskiarvoltaan B, iso koira tarvitsee terveet nivelet. Selkätutkimus spondyloosin osalta olisi hyvä olla kummallakin vanhemmalla, valitettavasti vain harvat tätä teettävät vaikka terveitä selkiä on vain puolilla tutkituista. Valitse kasvattaja ja sitten vasta koira, kavattajissa on niin paljon eroja, ja pitkän linjan konkarit tuntuvat olevan niitä terveydestä eniten välinpitämättömiä. Onnea upean rodun valinnasta, mikäli tähän päädyt. Ps. Dobermanni on ihana rotu mutta sydäntilanne on niin surkea että en missään tapauksessa voi suositella sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897