Hyvää seksiä. Sitä myös saat !
Kesän kunniaksi haluan! Olen vanhempi nainen!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mistä päin olet,olen 6kymppinen virili mies Jyväskylästä
- Anonyymi
Harmi. Mä etelästä.
- Anonyymi
Harmi,toivottavasti löydetään jotain molemmat,terkut sinne etelään......
- Anonyymi
Saat sano aika ja paikka, tulen asuntoautolla.
- Anonyymi
Sanoisit sinä mihin voin jättäää viestiä. Eihän me haluta jonoa sinne sun autolle:)
- Anonyymi
Olisin kiinnostunu
Isoketotomi@gmail. com - Anonyymi
nuorivaan AT luukku com
Etelässä ;) laita viestiä ;)
- Anonyymi
Tässä etelä-rannan panomies valmiina...laita osoite!!
- Anonyymi
Tuut itäpuolen nesteelle keimolanportille kolmostien alkuun tossa 16:00 tänään
Laita viestiä
No niin tuleppa kahville keltinmäkeen niin katsotaan miten asia etenee? Olen 50 kiva mies
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927