Terve!
Paljonko menee moottoriöljyä yahama 20hv nelitaht perämoottoriin jos vaihdetaan myös öljynsuodatin? riittääkö 1 litra?
Vaikka kuinka googetellut niin ei löydy tietoa.. vaikka olin katsovinaan käsikirjastakin..
Jos joku ystävällinen tietäisi ja kertoisi :)
yahama 20hv nelitahti paljoko öljyä??
5
87
Vastaukset
ai niin vuosimalli taisi olla 2008
- Anonyymi
Laske entiset ulos ja kato mitta tikusta. Onhan se mahdollista, että on purskuttanu bensat öljyn sekaan, niin nakkaa tulitikku jäteöljy pönttöön, ja kato jääkö mitään jäljelle.
- Anonyymi
Googlaamalla Yamaha 4-stroke oil capacity löytyy taulukko jonka mukaan mahtuu lähes 2 qt. Googlaamalla qt litroiksi löytyy muunnoslaskuri, jonka tulos on vajaa 2 litraa. Vanhaa öljyö jää kuitenkin aina jonkin verran koneeseen riippuen myös siitä, vaihtaako suodattimen. Ja täyttääkö sitten ihan täyteen vai jonnekin puoliväliin - mittatikkua on syytä seurata, ja ylitäyttö aiheuttaa ogelmia. Itse varaisin riittävästi öljyä, eli ostaisin 2ltr.
- Anonyymi
Puolivälissä öljynpinta, niin menee safemoodiin ja antaa vaan puolet tehoista. Ylärajaan vaan kone pystyasennossa.
- Anonyymi
kiitos vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096