Hei!
Olen 24-vuotias nuori nainen, kotoisin Vaasasta/Laihialta, sekä kaupunkilais- että maalais verta siis löytyy. Olen luonteeltani sosiaalinen, ulospäin suuntautunut ja ahkera. En pelkää panna tuumasta toimeen ja kokeilla uusia asioita. Olen ammatiltani lähihoitaja ja olen valmistunut 6-vuotta sitten, tällä hetkellä opiskelen työnohessa lähiesimies työtä. Olisin kiinnostunut lähtemään maailmalle kokeilemaan siipiäni, saisin lisää kokemusta, kehittyisin hoitajana ja parantaisin kielellisiä taitojani.
Lähihoitajana opiskellessani olen ollut työharjoitteluissa kahdessa eri päiväkodissa ja minulla on aivan ihana 5-vuotias kummityttö. Eli jonkinlaista kokemusta lapsista on. Mutta lasten kanssa olen aina tullut hyvin toimeen lapsenmielisen ja hauskuuteni vuoksi.
Toiveenani olisi suomalainen tai puoliksi suomalainen perhe, että pystymme kunnolla kommunikoimaan asioista :) Jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää itsestäni.
Sähköposti osoitteeni; jjuttaa@hotmail.com.
Nuori nainen etsii uusia tuulia au pairina
Anonyymi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309