Jammu ei nostanut vettä, vaihdoin siipipyörän josta oli irronnut pari palaa jotka löytyi. Ei edelleenkään nostanut vettä. Puhaltelin röörejä auki, mutta ei auttanut. Kun laitoin huuhteluliittimen paikoilleen ja koneen käyntiin, niin nosti vettä. Kun otin huuhteluliittimen pois niin taas ei nostanut. Laitoin huuhteluliittimen vesisäiliössä paikoilleen ja taas nosti vettä. Irrotin huuhteluliittimen moottorin käydessä ja edelleen vesi nousi. Kun pysäytin moottorin, ja hetken päästä käynnistin niin ei nostanut vettä. Olisko kellään vimkkiä mitä sitten tarkistetaan. Onko tietoa mahdollisesta termostaatista? onko näissä koneissa sellaista, n 1995 vuosimallia.
Yamaha 8 hp 2-tahti jäähdytys ongelma
6
454
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeillas uudelleen, eli tuliko siiven kiila paikoilleen? Ota uudelleen auki ja tarkista.
- Anonyymi
olen käyttänyt ja on kiila paikoillaan
- Anonyymi
Kyllä on termostaatti jossakin lohkon takana ylänurkassa. Juoruvesi pitäs siltikin tulla ulos, vaikka termari olisi jumissa ym.
- Anonyymi
Kun olen käyttänyt koneita saavissa olen muutaman kerran törmännyt
ongelmaan jossa veden taso ei ole ollut riittävä kun kavitaatiolevy on ollut
veden alla, vaan on tarvittu huomattavasti korkempi veden taso. - Anonyymi
Tuo viimeinen vastaus oli myös ratkaisu. Ostin suuremman saavin niin rupes vesi kiertään. Veneen perälaudasta myös 5cm pois. Kiitos vinkeistä
- Anonyymi
Korkeus siten, että kavitaatiolevy on n. 1,5 cm kölin alapuolella. Ei alenpana, koska vaikuttaa hurjasti nopeuteen. Isot koneet voidaan teräspotkurilla nostaa ylemmäs nopeuden kasvattamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076