Vaihdoin toimivan moottori/ohjaus yksikön autosta toiseen, samalla myös toisen vaijerin joka jumitti. Käsijarru menee päälle ja pois normaalisti, toimii myös manuaalisesti käytettynä normisti. Mutta: kun auto on sammutettu (kässäri siis menee itse päälle), kuitenkin usein kuuluu nyt lyhyesti huutava ääni, kuin systeemi yrittäisi kiristää jo tiukalla olevaa jarrua. Monitorissa näkyy startin jälkeen "Check handbreak" joka poistuu nappikuitilla. Tuon edellä mainitun ulvaisun yhteydessä konsolissa näkyy "Handbreak fault" joka poistuu muutaman metrin ajon jälkeen. Tarvitaanko vielä ns. kalibrointi systeemille, josta myös palstoilla puhutaan, vai onko edelleen järjestelmässä vika? Lukuunottamatta tuota em. ulvaisevaa ääntä, kässäri ja sen automatiikka siis näyttäisi toimivan kuitenkin. Tähän olisi mukava kuulla ammattilaisen kommentteja, kiitos.
Sähköisen käsijarrun oireet, vinkkejä kiitos
Anonyymi
2
1901
Vastaukset
- Anonyymi
tuleeko käsijarrukahvan ja vaijerin yhdistelmä mieleen? saattoi nekin vanhemmuuttaan jumitella mutta niiden kunnostamiseen riitti heinäntekojärki.
- Anonyymi
Kyse lienee automaattisesta käsijarrusta jossa ei ole kahvaa olemassakaan! Vanhemmissa kun ei ole automaatti käsijarrua vain uudemmissa. Alkuperäiseen vika voi tarvita kalibroinnin? Vaikuttaisi kiristävän liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106