Kuka hyötyy jos srk menettää itsenäisyyden

Anonyymi

Yksi pariskunta. He eivät kunnioita srkn omaisuutta, varsinkaan metsää. Jos ei kirkkoherraksi niin papipksi vois vielä päästä, vaikka itsenäisyys menisi. Säilyis edullinen asunto. Ja saatais ees jonkinlainen revanssi kun ei meinaa kaikki konnevetiset uskoa etelänmiehiä. Julkisesti ei voi sanoa kun kannatus romahtais. Katsokaapas vaan.

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervemenoa eläkkeelle. Taitaa tuota ikääkin olla kohta tarpeeksi.

• Anonyymi

Srkn omaisuutta, varsinkaan metsää joka on enimmäkseen sairailta vanhuksilta huijattu taivaspaikkaa lupaamalla?

• Anonyymi

Aivan sama. Jos seurakunnan itsenäisyys ja omaisuus pannaan samaan puntariin kuten kiihkeä tapauskova aloittaja esittää niin jopa on hengetöntä heilumista. Kukaan ei menetä mitään srk:n metsien mukana ja mitä h:n merkitystä srk:n itsenäisyydellä on? -Piru minun sieluni periköön. ;)

• Anonyymi

Eipä merkitystä puolin taikka toisin

• Anonyymi

Seurakunnan itsenäisyys ja omaisuus ovat samassa kupissa. Se on fakta. Jos käytätte srkn palveluita kuten kirkkoa, kappelia, hautausmaata, rippikoulua, kastetta, kerhoja, leirejä jne. niin niiden pyörittämiseen ja ylläpitoon tarvitaan rahaa. Konneveden metsäomaisuus on merkittävä tulonlähde. Jos srk liitetään laukaaseen tai äänekoskeen, noista rahoista hyöyyy muut kuin konnevetiset. Ei tänne sen jälkeen enää tehdä investointeja. Raha on välttämätön paha elämässä. Palkatkin maksetaan rahana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe