Vai ei Eppujen mielestä Suomessa ole sananvaputta. Nyt haiskahtaa niin persuagendalta, että pojat se on gudbai. Entinen punkbändi näyttää itselleen persettä. Humppa-Eppujen syntyminen 80-luvun alussa oli jo säälittävä moka, mutta eipä mun tartte niitä itkuvirsiä kuunnella. Sen sijaan tämä avautuminen sulki luukut lopullisesti. Säälittävän noloa!
Se on gudbai
11
743
Vastaukset
- Anonyymi
...M.O.T....
- Anonyymi
Hyvin toimii sananvapaus kunhan muistaa olla samaa mieltä valtamedian , hallitsevan eliitin ja punikkien kanssa.
- Anonyymi
Mistä tämä kusetus?
- Anonyymi
Eppu normaali perustettiin 1977?
Poliisi Pamputtaa Poko records? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eppu normaali perustettiin 1977?
Poliisi Pamputtaa Poko records?Suomi ryömii Aknepop 1978?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ryömii Aknepop 1978?
Aknepopista alkaa olla aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aknepopista alkaa olla aikaa.
Paras Eppu Normaali levyhän se on Aknepop
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras Eppu Normaali levyhän se on Aknepop
Hilse lp cook in my pocket slovari
Vaikutti suuresti massoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilse lp cook in my pocket slovari
Vaikutti suuresti massoihin.Helposti pääsivät levyttämään.
Kilpailua ei ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti pääsivät levyttämään.
Kilpailua ei ollut.1979 Hilse lp 1 siellä voi in my pocket. Tarkistin asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti pääsivät levyttämään.
Kilpailua ei ollut.Kaikki jää internettiin. Sinänsä hyvä arkistointi paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005