Ongelmia seksielämässä...

Mariella

Miehelläni ja minulla tilanne on samanlainen kuin monella muullakin parilla. Mies haluaisi, minä en. Mutta, mutta... Syitä haluttomuuteeni on useita. Suurin niistä on krooninen sairauteni, jonka takia seksi on minulle usein kivuliasta. Jos otan kipulääkkeitä, kivut vähenevät, mutta sitten halutkin ovat aivan minimissä, ja olen muutenkin hyvin väsynyt.

Toinen syy on se, ettei mieheni juuri huomioi minun tarpeitani. Hän kyllä haluaisi suuseksiä, ja muutakin vaihtelua, mutta minun pitäisi aina olla aktiivinen osapuoli, ja järjestää asiat niin että mieheni saisi nautiskella. Vaikka ennen sairauttani jaksoin niin tehdä, enää en jaksa. Yhdynnässä en saa orgasmia, ja muuten mies ei juurikaan minua hyväile.

Mieheni haluaisi seksiä vaikka päivittäin, minulle riittäisi harvemmin. Silti mieheni odottaa, että minun pitäisi haluta yhtä paljon kuin hänkin, ja tehdä aloite. Mutta hän vaatii, että teen aloitteen vain silloin kuin itsekkin haluan, en vaan hänen mielikseen! Eli siis mieheni vaatii, että minun pitäisi haluta useammin.

Mitä siis teen? Teeskentelenkö haluavani useammin, ja teen aloitteen, vaikka seksi on kivuliasta, enkä itse sitä halua? Vai kuuntelenko vaan kun mies valittaa, ettei saa tarpeeksi?

12

2570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies#45

Ei ne halut tule väkisin.

Puhukaa asiasta miehesi kanssa. Jos sinulla on jokupäivä edes vähän haluja, tee silloin aloite ja pyydä häntä tekemään juuri niitä juttuja jotka sinusta tuntuvat hyvälle.

Luulen että kysymys ei ole siitä että miehesi tarvitsee seksiä niin usein.
      Vaan että kysymys on siitä että hän toivoo sinun haluavan häntä.
      eli halua joskus häntä(vaikka vähän näyttele) niin hän varmasti nauttii.
      Mutta ei sinun tarvitse seksiorjaksi alkaa ;)

• suuseksi

Voit tyydyttää miehesi haluja muutenkin, käsin, suulla tai pyllyllä.

Minusta mikäli suhde on muuten tyydyttävä, sinun tulisi hyväksyä miehesi halut, ja omalta osaltasi pyrkiä ne toteuttamaan. Sinun kanssasihan hän tahtoo seksiä harrastaa, ja mikäli et sitä huomioi, niin jossain vaiheessa hän jakaa seksi-elämän jonkun toisen kanssa.

Ja miehelle on todella tärkeää, että oma kumppani osoittaa hänen olevan halujensa kohde, tästä lienee kyse hänen toiveelleen, että osoittaisit enemmän aktiivisuutta.

• jt71

tee miehellesi selväksi,ettet halua ja sillä selvä. jos hän ei jaksa odottaa, niin silloin ei ole oikea mies sulle. tsemppiä!!!!!!!!!!!!

• varma keino miten saat suhteesi päättymään!!!!

• joo

Ja hae sen jälkeen miestä itsellesi kriteereillä: haluton impotentti.

Eikös parisuhteeseen liity sellaiset asiat kuin keskustelu, ongelmanratkaisu, antaminen, toisen tarpeiden huomioiminen jne.

Kaikenlaista idioottia täälläkin liikkuu...

• epäempaatikkoja!

Siis jotkut ymmärsivät alkuperäisen kirjoittajan ongelman ja tsemppasivat, mutta sitten oli taas sellainen älypää, jonka mielestä naisen, jolla on yhdyntäkipuja ja jonka mies ei huomioi, pitäisi vielä pyrkiä enempään eli tyydyttää mies. Jos nyt saan sanoa, niin tämä keskustelupalsta ei anna tukea kenellekään ongelmista kärsiville, koska tämä paikka vilisee kaikenlaisia keskenkasvuisia ja seksiriippuvaisia ihmisalkioita!
      Ja rakkaudesta ja epäitsekkyydestä ei tunnu olevan monilla hajuakaan! Ihan sama vaikka olisi syöpä tai pää kainalossa, niin tyydytä se puolisosi tai se lähtee. HOHHOIJAA!
      Alkuperäiselle sanon, että älä syyllisty tai pidä itseäsi huonompana. Sinua oikeasti rakastava ihminen ei halua, että sinuun sattuu.

• Mariella

Kiitos viestistäsi. Olet oikeassa siinä, että mieheni ei todellakaan halua, että minuun sattuu. Hän vaan on hyvin turhautunut tilanteesta, ja siksi puhuu jatkuvasti siitä, että hänellä on enemmän haluja kuin minulla, ja hän haluaisi, että olisin aktiivisempi. En usko, että parisuhteemme tähän kaatuu, mutta vähän silti huolettaa...

• samassa veneessä
        Mariella kirjoitti:

Kiitos viestistäsi. Olet oikeassa siinä, että mieheni ei todellakaan halua, että minuun sattuu. Hän vaan on hyvin turhautunut tilanteesta, ja siksi puhuu jatkuvasti siitä, että hänellä on enemmän haluja kuin minulla, ja hän haluaisi, että olisin aktiivisempi. En usko, että parisuhteemme tähän kaatuu, mutta vähän silti huolettaa...

että toinen valittaa, ettei saa tarpeeksi seksiä, mutta kuitenkin sinun viestistäsi paistaa läpi, ettet itsekään ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, et pelkästään miehen vaan ITSESI takia. Ärsyttää kun jotkut miehet luulevat, että naiselle itselleen riittää se, että hän "laittautuu miestä varten kauniiksi" ja "käyttää mielikuvitustaan siihen, mitä kaikkea voisi miehelleen tehdä". -Mihinkäs se naisen halujen tyydytys, ja erityisesti niiden kuuleminen, jäi? Ja naisessa, kuten myös miehessä, on muitakin eroottisia alueita kuin se yksi...

• kannattaa selvittää
        Mariella kirjoitti:

Kun sinulla on yksi noin konkreettinen syy seksiongelmiin, yhdyntäkivut, oletko yrittänyt selvittää mistä ne johtuvat? Endometrioosi voi olla syynä, esiintyy nuorehkoillakin naisilla. Se aiheuttaa kipuja muutenkin ja heikentää siten elämänlaatua. Siihen ei valitettavasti auta kunnolla kuin kohdun poisto...

Puhu miehellesi siitä miten haluaisit itseäsi kosketeltavan ja kiihotettavan. Me miehet emme osaa lukea naisen ajatuksia...

Jaksamista!

• Mariella
        kannattaa selvittää kirjoitti:

Kun sinulla on yksi noin konkreettinen syy seksiongelmiin, yhdyntäkivut, oletko yrittänyt selvittää mistä ne johtuvat? Endometrioosi voi olla syynä, esiintyy nuorehkoillakin naisilla. Se aiheuttaa kipuja muutenkin ja heikentää siten elämänlaatua. Siihen ei valitettavasti auta kunnolla kuin kohdun poisto...

Puhu miehellesi siitä miten haluaisit itseäsi kosketeltavan ja kiihotettavan. Me miehet emme osaa lukea naisen ajatuksia...

Jaksamista!

Menen juuri tänään lääkäriin, saa nähdä, onko hänellä jotain apua asiaan. Tuosta miehen neuvomisesta vielä... Minusta tuntuu, että mieheni turhautuu, kun sanon, millaisesta seksistä pitäisin. Välillä jopa tuntuu, että hän haluaa eniten juuri sellaisia asioita (esim. anaali), joita tietää minun inhoavan! Jos ohjaan mieheni kättä sellaiseen paikkaan, josta haluaisin hyväiltävän, hän vetää käden pois, tai rupeaa tiuskimaan "mitä nyt taas, mitä tässä oikein pitää tehdä!" Lisäksi hän valittaa, että käsi väsyy, asento on huono, tai jopa alkaa huokailla ja nuokahdella väsyneenä!!! Eli tuntuu että häneltä puuttuu yritystä. Ja tämän hän sitten selittää sillä, että minä en halua...

• ihmettelenpä
        Mariella kirjoitti:

Menen juuri tänään lääkäriin, saa nähdä, onko hänellä jotain apua asiaan. Tuosta miehen neuvomisesta vielä... Minusta tuntuu, että mieheni turhautuu, kun sanon, millaisesta seksistä pitäisin. Välillä jopa tuntuu, että hän haluaa eniten juuri sellaisia asioita (esim. anaali), joita tietää minun inhoavan! Jos ohjaan mieheni kättä sellaiseen paikkaan, josta haluaisin hyväiltävän, hän vetää käden pois, tai rupeaa tiuskimaan "mitä nyt taas, mitä tässä oikein pitää tehdä!" Lisäksi hän valittaa, että käsi väsyy, asento on huono, tai jopa alkaa huokailla ja nuokahdella väsyneenä!!! Eli tuntuu että häneltä puuttuu yritystä. Ja tämän hän sitten selittää sillä, että minä en halua...

No on kyllä miehesi asenteessakin parantamisen varaa. Pidä puolesi, kyllä sinun täytyy voida kertoa mielihaluistasi, vaatiihan hän nimittäin, että sinun pitää haluta. Et voi todellakaan haluta, ellei se tunnu hyvältä.

• enkeli*

En minäkään saa orgasmia yhdynnässä, en ole koskaan saanu. Eikä mies ole miten muutenkaan saanut sitä minulle annettua.. Paska homma ja hän ihmettelee miksi en halua tai miksi en tee alotetta. Jumalauta, ei jaksa aina tuottaa miehelle nautintoa!! Sais kerranki kunnon... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe