Maailmassa on monta konfliktialuetta joissa ihmisten on mahdollista kuolla tai loukkaantua vakavasti, ja siksi näiden alueiden uhanalaisia ihmisiä pitää auttaa kaikin keinoin. Maamme nykyhallitus haluaa vastaanottaa konfliktialueiden hengenvaaraarassa olevia ihmisiä maahamme. Pääministeri Rinteen suulla uusi hallituksemme on ilmoittanut että kaikki EU:n ulkopuolelta saapuvat tulijat ovat tervetulleita, jopa apua tarvitsevat. Tästä humanitäärisestä maahanmuutosta koituvilla kuluilla ei ole kattoa, raha ei ole ollut eikä tule olemaan mikään ongelma sillä leikkauksilla, veronkorotuksilla ja valtion lisävelan otolla kaikki hoituu. Jotkut ovat kritisoineen tätä heidän mielestään täysin turhaa ja erittäin kallista humanitääristä maahanmuuttoa mutta heitä ollaan pistämässä kuriin lisäämällä vihapuheiden valvontaa ja koventamalla entisestään ei-työperäisen maahanmuutton vastustamisesta annettuja sanktioita.
Tervetuloa maahamme, toivottavasti viihdytte!
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ollos huoleton - poikas valveil on. Europarlamentikko Hakkarainen yhdessä tulkkinsa kanssa on menossa "Rysseliin" laatimaan uudet rajalait, jotta Impivaaramme turvallisuus ei vaarannu. Kyllä jämpti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164